logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور:

یمنی ها با پای برهنه امروز آمریکا را تهدید می کنند/محافظه کاری و دزدی مغایر با فرهنگ جهادی است

یمنی-ها-با-پای-برهنه-امروز-آمریکا-را-تهدید-می-کنند-محافظه-کاری-و-دزدی-مغایر-با-فرهنگ-جهادی-است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت: یمنی ها با پای برهنه امروز امریکا و لبنانی ها اسرائیلی ها را تهدید می کنند

به گزارش موج رسا; سردار اوصانلو امروز در همایش طلایه داران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان زنجان، اظهار داشت: راه شهدا همین است که آنچه مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند، ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید امام زمان خود را حفظ کنیم،افزود: اگر رهبر و نائب بر حق را حمایت و حفظ نکنیم ظهور به تعویق می افتد.

این مسئول بیان داشت: امیدوارم بتوانیم به عنوان سربازان امام عصر (عج) جامعه و خودمان را برای ظهور آماده کنیم، ما باید کمر بسته امام زمان بوده و آماده شهادت باشیم، اگر این آمادگی باشد، اجر شهید با ماست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه امروز حرف های دروغ را تحویل جوانان و مردم می دهند،بیان داشت: همه کسانی که ریش و موی سرشان سفید شده است که انقلابی نیستند کسانی که تحریم ها اقتصادی را لمس کرده امروز باید بگویند که در دوران دفاع مقدس چه اتفاقی افتاده است.

سردار اوصانلو تصریح کرد: امروز همانگونه که مقام معظم رهبری امروز به مجلس به خبرگان رهبری تاکید کردند، در مقابل شهدا مسئول هستیم،با فقط سینه زدن برای امام حسین  کسی به بهشت نمی روند،باید رهرو واقعی در این زمینه باشیم تا بهشت نصیبمان شود.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی یعنی راه امام حسین (ع) را فهمیده و نفوذی ها را بشناسانیم،افزود: کسی که دزدی می کند ولو اینکه رزمنده دوران دفاع مقدس هم باشد، ضد انقلاب است.

این مسئول تصریح کرد: وقتی در سوریه می جنگیدیم همه کشورها فلسطینی ها، لبنانی ها و حیدریون پاکستان و افغانی ها و همه در کنار هم ید واحد در مقابل دشمن ایستادگی می کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با اشاره به اینکه ارتش مقاومت جهان اسلام شکل گرفته و آمریکایی و اسرائیلی ها باید این حرف های خود را به گور خودشان ببرند،افزود: وقتی موشک ما از 700 کیلومتری مقر داعش را در کناراسرائیل می زند باید حواسشان جمع باشد که می توانیم هر نقطه ای که باشند آنها را بزنیم.

سردار اوصانلو تصریح کرد: آنها می دانند که ما هر نقطه ای را بخواهیم می توانیم بزنیم و به خاطر همین است که فقط حرف می زنند و قدرت عمل ندارند.

وی گفت: جوانان ما باید بدانند که ما آن روز هیچ نداشتیم و آمریکا واردات سیم خاردار را تحریم می کرد و امروز تحریم می کنند تا مهمات ما به کشورهای دیگر فروخته نشود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اول جنگ هم چیزی نداشتیم و حتی کنف را هم اجازه نمی دادند که از خارج وارد کنیم، چرا که فکر می کردند ما با کنف سنگر می سازیم و در مقابل آنها قد علم می کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور خاطرنشان کرد: امروز وقتی از نمایشگاه وزارت دفاع بازدید می کنیم مملو از امکانات و موشک های بزرگ و قاره پیما و نقطه زن است .

وی بیان داشت: یمنی ها با پای برهنه امروز امریکا و لبنانی ها اسرائیلی ها را تهدید می کنند و نیازی نیست ما به جنگ برویم چرا که فرهنگ دوران دفاع مقدس در دنیا حاکم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی می خواهیم در همه جامعه روحیه جهادی ساری و جاری شود،هیچ کس به یکدیگر توهین نمی کند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور با بیان اینکه محافظه کاری و دزدی مغایر با فرهنگ جهادی است،بیان داشت: امروز نباید در جای جای کشور شاهد محرومیت باشیم.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر