logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

امداد رسانی جمعیت هلال احمر زنجان به 105 حادثه/ 6700 نفر به کمپین نه به تصادفات پیوستند

امداد-رسانی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-به-105-حادثه-6700-نفر-به-کمپین-نه-به-تصادفات-پیوستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان به 105 حادثه در طرح نوروزی امداد رسانی کرد.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از تاریخ 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری، جمعیت هلال احمر استان زنجان به 105 حادثه امداد رسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پنج حادثه برف و کولاک نیز در استان زنجان در این ایام به وقوع پیوست، تصریح کرد: به 371 نفر گرفتار در برف و کولاک از سوی این جمعیت امداد رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه 24 نفر در این حوادث اسکان داده شدند، تصریح کرد: در این عملیات ها شش تیم حضور داشتند.

میرزایی با اشاره به بکارگیری 4 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی کمک دار سبک، بیان داشت: 71 حادثه جاده ای نیز در استان زنجان در این ایام به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه در این حوادث شاهد 404 نفر حادثه دیده بودیم، افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان به 13 نفر امداد رسانی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مصدومین این حوادث 38 نفر بودند که از سوی این جمعیت انتقال داده شده و 9 نفر نیز اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 13 تیم در این عملیات ها حضور داشته و 347 نفر با 76 دستگاه آمبولانس و 56 خودروی نجات خدمات رسانی کردند.

میرزایی با اشاره به ارائه خدمات حضوری به 27 مورد حادثه در این بازه زمانی، افزود: از 841 نفر حادثه دیده این حوادث به 250 نفر امداد رسانی شد که در مجموع سه مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تیم های شرکت کننده در این عملیات ها را 149 تیم عنوان کرد و افزود:341 نفر مجموع افراد شرکت کننده و 18 دستگاه آمبولانس در این عملیات ها بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات مناسبتی از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان در ایام 13 فروردین،گفت:در یک حادثه از مجموع 55 نفر حادثه دیده،22 نفر مصدوم بوده و 22 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

میرازیی بیان داشت: 38 تیم،18 دستگاه آمبولانس،16 دستگاه خودروی نجات،9 دستگاه خودروی کمک دار در این حوادث امداد رسانی کردند.

وی افزود: در حادثه انفجار گاز در روستای رحمت آباد نیز در 20 کیلومتری خرم دره به خدابنده به دلیل عدم حضور افراد در خانواده، حادثه جانی به دنبال نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مراجعه کنندگان به خیمه های نماز را 933 نفر در این ایام عنوان کرد و گفت: 5 هزار و 57 نفر نیز به ایستگاه های دوستدار کودک مراجعه کردند.

وی با اشاره به مراجعه 6 هزار و 303 نفر در ایام نوروز به ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان، بیان داشت: 59 هزار و 354 نفر نیز به پست های نوروزی این جمعیت مراجعه کردند.

میرزایی از توزیع 28 هزار و 444 بروشور خبر داد و گفت: 33 هزار و 102 نقشه نیز در این ایام توزیع شد.

وی گفت: تعداد 14 هزار و 242 بسته های فرهنگی نیز در این ایام از سوی این جمعیت توزیع شد.

این مسئول با اشاره به پیوستن 6 هزار و 700 نفر به کمپین نه به تصادفات در استان زنجان، گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان به اتمام رسید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر