logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۲۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان مطرح شد

پتروشیمی ایجرود مطالبه عمومی مردم زنجان است

پتروشیمی-ایجرود-مطالبه-عمومی-مردم-زنجان-است

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: پتروشیمی ایجرود مطالبه عمومی مردم زنجان است.

به گزارش موج رسا; فرامرز نیک سرشت با اشاره به ویژگی هایی که برنامه های اعلامی به سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان برنامه های اولویت دار استان زنجان اظهار کرد: با توجه به عمر دو ساله دولت پروژه های مد نظر باید تا دوسال آینده به اتمام برسند و هزینه کمتری برای دولت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژه گی های این طرح انتخاب از بین پروژه های اثر گذار استان و از میان برنامه‌های توسعه ‌ای استان انتخاب شده باشند افزود: انتظار می رود در انتخاب پروژه ها این موارد مد نظر قرار گیرد.

نیک سرشت با اشاره به 21 برنامه توسعه ای استان زنجان خاطر نشان کرد: مطالبه عمومی مرد مدر برنامه ها بیاید مد نظر قرا گیرد.

در ادامه رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان،  با اشاره به شرط اتمام پروژه در زمان دولت دوازدهم بیان کرد: از بین 21 برنامه‌های توسعه‌ای استان با توجه به این شرط 60 درصد از برنامه های توسعه استان ازدستور کار خارج می شوند.

وی با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان 34 طرح و پروژه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام شده بود تصریح کرد: از بین این 34 طرح سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 21 طرح برای قرار گرفتن در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از طرح های استان زنجان در شهرستان ها مورد مطالبه عمومی مردم است خاطر نشان کرد: افتتاح و تکمیل پتروشیمی ایجرود مورد مطالبه عممی مردم استان زنجان است.

وی در ادامه عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها به عنوان اجرایی ترین ستاد اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک بین استان و شهرستان که در حال پیگیری است طرح خوبی است.

در این جلسه میزان پیشرفت فیزکی و مالی 21 پروژه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه میزان مشارکت اعضا نیز در جلسه اعلام شد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر