logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۲۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یک فعال جهادی در زنجان خبر داد

ترمیم ۲ مدرسه در منطقه قره پشتلو زنجان/ بسته های فرهنگی در بین روستاییان زنجان توزیع می شود

ترمیم-۲-مدرسه-در-منطقه-قره-پشتلو-زنجان-بسته-های-فرهنگی-در-بین-روستاییان-زنجان-توزیع-می-شود

یک فعال جهادی در زنجان از تعمیر دو مدرسه در منطقه قره پشتلو زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; حسین غنی لو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به برگزاری اردوجهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان در تاریخ 2 تا 13 شهریور ماه اظهار کرد: 50 جهادگر خواهر و برادر در این اردو حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه محل هدف اردوی جهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان منطقه قره پشتلو در نظر گرفته شده بود ابرار کرد: در این منطقه 4 روستا تحت پوشش این گروه جهادی قرار داشت.

مسئول اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده توسط تیم عمرانی اردوی جهادی افزود: ترمیم دو مدرسه در منطقه قره پشتلو توسط تیم عمرانی اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی ها صورت گرفته توسط تیم شناسایی اردوجهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان تصریح کرد: ده روستا در منطقه قره پشتلو تحت شناسایی مشکلات درمانی قرار گرفته که در این شناسایی ها تشنج به عنوان بیماری رایج این منطقه مشخص شد.

غنی لو با اشاره به اینکه تیم پزشکی گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد واحد زنجان در حال مطالعه و تحقیق بر اروی این بیماری در این منطقه است خاطر نشان کرد: این مسئله به مراجع بهداشتی و درمانی منطقه قره پشتلو اطلاع داده شده است.

وی با شاره به ضعف های فرهنگی و دینی در منطقه تحت پوشش اردوجهادی افزود: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در جهت افزایش فرهنگ دینی قدم برمیداریم و بسته های فرهنگی نیز در روستا ها توزیع شد.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به توزیع بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند بیان کرد: بیش از 30 بسته غذایی در این منطقه توزیع شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوجهادی در دوبخش فرهنگی و بهداشتی و درمانی ابزار کرد: تیم بهداشتی و درمانی اردوجهادی را دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد تشکیل می دادند.

//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر