logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

فعالیت 20 گروه جهادی در طول تابستان در زنجان/ اردوهای محله محور در زنجان برگزار می شود

فعالیت-20-گروه-جهادی-در-طول-تابستان-در-زنجان-اردوهای-محله-محور-در-زنجان-برگزار-می-شود

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در طول تابستان 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم خدمات رسانی کرد.

به گزارش موج رسا; سعید اوصالی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به نیاز به رفع محرومیت در کشور اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان زنجان با هدف کمک به آبادانی و محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار روستایی انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی در تابستان امسال ابراز کرد: 9 گروه جهادی از جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه های زنجان و بقیه از دانشگاه  های سایر شهرستان های استان می باشند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به  انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشت و سلامت توسط جهادگران بسیج دانشجویی افزود: رنگ آمیزی مدارس، تشکیل کلاس های آموزشی ویژه خواهران و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف مختص کودکان و نوجوانان و یادواره شهدا، ازجمله این برنامه ها و فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه دو گروه جهادی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم حضور داشتند خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در شهرستان ماهنشان بیش از 1000 خدمات پزشکی رایگان را در قالب اردوی جهادی به مردم ارائه داده اند.

اوصالی با اشاره به نیازبه استمرار اردوهای جهادی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های به عمل آمده، اردوهای جهادی در طول سال در قالب پنجشنبه و جمعه های جهادی طرح ریزی شده که در طول سال اجرا می شود.

وی با اشاره به نیاز به کار جهادی در حاشیه شهرها تصریح کرد: بسیج دانشجویی طرح اردوهای محله محور را که محل هدف فعالیت آنها حاشیه شهر ها است برنامه ریزی و اجرا کرده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی با اشاره به قرارگاه جمعیت امام حسن مجتبی ابراز کرد: قرارگاه جمعیت امام حسن مجتبی که منطقه هدف آن حاشیه شهر ها است از سال 95 در استان زنجان با مدیریت بسیج دانشجویی استان زنجان مشغول به خدمت رسانی است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر