logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۲۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

شاید نیازی به ساخت پل در تقاطع مدرس نباشد/ پروژه سبزه میدان را به پیمانکار تحویل دادیم

شاید-نیازی-به-ساخت-پل-در-تقاطع-مدرس-نباشد-پروژه-سبزه-میدان-را-به-پیمانکار-تحویل-دادیم

شهردار زنجان با اشاره به پروژه محور میانی پادگان گفت: شاید نیازی به ساخت پل در تقاطع مدرس نباشد.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به فعالیت نیروهای خدماتی شهرداری زنجان در دهه محرم اظهار کرد: نیروهای خدماتی شهرداری زنجان در دهه اول محرم برای آماده سازی و برگرداندن فضای شهر به حالت اول زحمات بسیاری را کشیده اند و تا دیروز این خدمات رسانی در هسته مرکزی شهر ادامه داشته است.

وی با اشاره به تعویق افتادن پروژه کمربندی شمالی و محور میانی پادگان ارتش به دلیل مشکلات ایجاد شده ابراز کرد: از معاون استاندار خواسته ام طی نامه ای شروع کار را به شهرداری ابلاغ کند و هر کسی که مانع این کار باشد و منافع مردم را تهدید کند در برابرش کوتاه نخواهم آمد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اگر در این محور ما دوباره شاهد تاخیر در اجرای پروژه باشیم برای فضای شهری مناسب نیست خاطر نشان کرد: در صورت تاخیر باید هزینه تاخیر در شروع پروژه را شهرداری بپردازد و این یعنی اتلاف پول مردم.

وی با اشاره به جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان افزود: در این شورا تصمیم گرفته شد که تا پایان کار محور میانی پادگان ارتش پل مدرس ساخته نشود.

معصومی با بیان اینکه مطالعات مشاور شهرداری در پژوه پل مدرس مربوط به سال 94 است و در این زمان افتتاح محور میانی پادگان ارتش مطرح نبود ابراز کرد: شاید با افتتاح محور میانی پادگان ارتش اصلا نیازی به پل مدرس نباشد.

وی با اشاره به تحویل پژوه سبزه میدان به پیمانکار خاطر نشان کرد: دفتر کارفرما و تجهیزات این شرکت برای شروع به کار، به سبزه میدان منتقل شده است.

شهردار زنجان با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس افزود: شهرداری کار های مربوط به این حوزه مانند خط کشی های عابر پیاده، زیباسازی و روان سازی محل عبور دانش آموزان و.. را در دستور کار قرارداده است.

وی با اشاره به تردد سرویس مدارس در شریان های اصلی شهر ابراز کرد: ساماندهی و نظارت بر این امر بر عهده فرمانداری ها است که جلسه آن برگزار می شود.

معصومی با اشاره به اینکه تابلوهای شهری به سه دسته استفاده های فرهگی، روابط عمومی و زیباسازی تقسیم بندی شده است بیان کرد: در دهه اول محرم بخشی از تابلوهای اداره زیباسازی نیز به بخش فرهنگی به طور موقت داده شد تا فضا سازی محرم انجام شود.

وی با اشاره به کاهش هزینه های آسفالت شهر زنجان توسط شورای شهر خاطر نشان کرد: اکنون تعهد شهرداری نسبت به آسفالت کردن معابر انجام شده است.

شهر دار زنجان از انتشار آگهی های واگذاری پسماند به شرکت های خصوصی خبر داد و ابراز کرد: ما به دنبال مکانیزه کردن جمع آوری زباله ها هستیم.

وی با اشاره به خروج برخی از رانندگان اتوبوس های درون شهری خاطر نشان کرد: طی قرار دادی که 10 سال پیش بعد از واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی بسته شد، رانندگان بعد از تمام قرارداد 10 ساله خود اجازه فعالیت در هر بخشی را داشتند که اکنو زمان 10ساله قرارداد به پایان رسیده است.

معصومی با اشاره به اینکه خروج راننداگن اتوبوس های درون شهری زنجان از بخش اتوبوسرانی درون شهری ربطی به تغییر پایانه ها و طرح جدید اتبوسرانی زنجان ندارد ابراز کرد: خروج رانندگان اتوبوس های درون شهری از ادامه خدمت در اتوبوسرانی درون شهری در کل کشور اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه با 100 دستگاه اتبووس می توان کل خطوط اتوبوسرانی درون شهری زنجان را پوشش داد بیان کرد: اکنون 30 دستگاه اتوبوس شهرداری مشغول به خدمت هستند که حتی اگر ظرفیت بخش خصوصی نیز نصف شود هیچ مشکلی در تردد مردم با اتوبوس پیش نمی آید.

//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر