logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

331 واحد متخلف صنفی در استان زنجان شناسایی شد

331-واحد-متخلف-صنفی-در-استان-زنجان-شناسایی-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد با اصناف متخلف در ایام نوروز در استان زنجان گفت: در این ایام 331 واحد متخلف صنفی در استان شناسایی شد.

مرتضی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت طرح نظارتی نوروزی در ایام نوروز امسال اظهار کرد: در این ایام یک رستوران به دلیل استفاده از مواد غیر بهداشتی نیز پلمپ شد.

وی به فعالیت مستمر گشت‌های نظارتی مشترک سیار در ایام تعطیلات در سطح استان زنجان ابراز کرد: با فعالیت گشت‌ها امسال پرونده‌های ورودی بیش از 70درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: از اسفند ماه سال 95‌، طرح نظارتی ویژه نوروز‌، با محوریت تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت‌های مشترک آغاز به کار کرد.

وی گفت: جامعه هدف این طرح همه فروشگاههای عرضه اقلام ضروری از جمله آجیل‌، کیف و کفش‌، البسه‌، رستوران‌ها و غذاخوری‌های سطح استان بود است.

ممیزی ابراز کرد: در طول اجرای طرح یک رستوران در زنجان بدلیل ارتکاب تخلفات بهداشتی به مدت یک هفته پلمپ شد.

وی با بیان اینکه تا مورخ 15 فروردین ماه 96‌، تعداد 332 پرونده تخلفات صنفی از محل اجرای طرح نظارتی به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد افزود: در این مدت تعداد 331 واحد متخلف نیز شناسایی شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر