logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۲۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

توسعه روستایی راهبردی برای بهبود زندگی اجتناعی و اقتصادی روستاییان است

توسعه-روستایی-راهبردی-برای-بهبود-زندگی-اجتناعی-و-اقتصادی-روستاییان-است

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: توسعه روستایی راهبردی برای بهبود زندگی اجتناعی و اقتصادی روستاییان است.

به گزارش موج رسا; شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونین این نهاد با حقیقی استاندار زنجان  و معاونین وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس شاملو با ارائه توضیحاتی به برخی خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در سطح روستاها پرداخت  و گفت: با توجه به تعامل و هماهنگی های لازم بین بنیاد مسکن استان، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدامات مطلوبی در استان به ویژه در زمینه منظومه های روستایی و جذب اعتبارات قیر یارانه ای انجام شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور  با اشاره به تلاش مضاعف این نهاد انقلابی  در خصوص آباداني روستاها و زدودن محروميت از چهره روستاها به ویژه در شهرستان ایجرود اظهار کرد: توسعه روستاها امری ضروری است، چرا که خالی شدن روستاها از جمعیت از عوامل اصلی مشکلات کشور به شمار می آید.

در ادامه استاندار زنجان فعالیت های صورت گرفته از سوی این نهاد انقلابی را در سطح روستاها مثبت ارزیابی نمود و افزود:گام های مطلوبی در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها در سطح استان برداشته شده که امیدواریم با همکاری و هم افزایی بیشتر بین استانداری ، بنیاد مسکن و سایر دستگاه های ذی ربط روند توسعه روز به روز سرعت یابد.

در ادامه صنعتی منفرد با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تمامی ابعاد اقدامات خود در خصوص عمران و آبادانی روستاها ،موضوع کلان توسعه پایدار روستایی پیشتاز بوده است، ادامه داد: خوشبختانه، طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستائیان از سوی این نهاد ارائه شده و موجب گشته، پایداری فضاهای روستایی در ابعاد مختلف، نقش موثری در توسعه منطقه ای و ملی داشته باشد.

وی ، ارائه تسهیلات عمومی به روستاییان، تقویت روند توسعه اجتماعی و کشاورزی، کنترل روند مهاجرت از روستاها، حفظ امکانات زیربنایی احداث شده در این مناطق را مهم و ضروری دانست و گفت:  بنياد مسكن انقلاب اسلامي به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی، باتوجه به نقش و عملكرد چندین ساله خود از جايگاه مهمي در توسعه کالبدی پایدار سکونتگاههای روستایی و همچنین  در حوزه های مختلف توسعه شهری برخوردار بوده است.

//س

 

.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر