logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۲۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

نمایندگان با خبر دروغ دختر آبی موجب ایجاد تشنج در جامعه شدند/باید از این افراد سئوال شود که چرا به این راحتی امنیت نظام را نشانه گرفتند؟

نمایندگان-با-خبر-دروغ-دختر-آبی-موجب-ایجاد-تشنج-در-جامعه-شدند-باید-از-این-افراد-سئوال-شود-که-چرا-به-این-راحتی-امنیت-نظام-را-نشانه-گرفتند؟

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی نمایندگان خانم و آقا با این خبر دروغ و کذب موجب ایجاد تشنج در جامعه شدند.

سید سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به انتشار خبری در مورد دختر آبی از سوی خبرآنلاین،اظهار داشت: باید با اینگونه اخباری که یک سمت آن امنیت ملی را نشانه می گیرد با شدت و حدت از سوی قوه قضائیه و مسئولان عالی امنیتی برخورد شود.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان خانم و آقا با این خبر دروغ و کذب موجب ایجاد تشنج در جامعه شدند،افزود: با وجود اینکه دروغ بودن این موضوع مشخص شد اما این افراد متاسفانه از ساحت مردم عذرخواهی نکردند.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: باید با اینگونه اقدامات برخورد جدی شود چرا که موضوعیت آن حیثت ملی و نظام را در بر گرفته و موجب سوء استفاده معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: گاهی اقدامات مشابهی در کشور اتفاق می افتد که بدون ارائه مستندات خبری پر رنگ می شود که امنیت ملی را نشانه می گیرد اما برخورد مناسبی با آن انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی موجب سوء استفاده دشمنان می شود، افزود: مردم هم از این موضوع ناراحت هستند و انتظار دارند مسئولان امنیت ملی و مسئولان قوه قضائیه به جد و علنی با این موضوعات برخورد کنند.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: باید از این افراد سئوال شود که چرا به این راحتی امنیت نظام را نشانه گرفته و بهانه ای به دست دشمنان و مغرضان می دهند.

حسینی یادآور شد: این افراد باید در مقابل مردم و حزب الله و متدین جهان پاسخگو باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر