logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۲۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

نوشت‌افزار مهرماه زیر ذره‌بین بازرسان

نوشت‌افزار-مهرماه-زیر-ذره‌بین-بازرسان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان زنجان در حال اجرا است.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان زنجان در حال اجرا است و این طرح تا دهم مهرماه ادامه خواهد یافت و در آستانه فرارسیدن ماه مهر و ایام بازگشایی مدارس، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اقلام پرمصرف در این ایام، مطابق سال‌های گذشته اجرایی می‌شود.

 وی هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار نوشت‌افزار و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان دانست و افزود: پایش مستقیم بازار در زمینه تامین و توزیع لوازم‌التحریر توسط واحدهای تامین‌کننده آن‌ها، برخورد با احتکار و عدم عرضه، جلوگیری از فروش نوشت‌افزار تقلبی، ممانعت از فروش اجباری، رعایت درصدهای سود مجاز، رعایت و درج قیمت‌ها و ...، از جمله مواردی است که در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 این مسئول با بیان اینکه وحدت رویه در اقدامات نظارتی و کنترل بازار با هدف ایجاد آرامش از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح است، ادامه داد: در این زمینه از همکاری ادارات‌کل استاندارد، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی استفاده می‌شود.

 فغفوری تصریح کرد: در این طرح علاوه ‌بر اینکه از پتانسیل ناظرین افتخاری به صورت نامحسوس در سطح نمایشگاه‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و سایر مراکز عرضه اقلام تحریری استفاده می‌شود، 30 نفر بازرس اصلی نیز بر روند توزیع این کالاها نظارت کامل دارند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در هفته پایانی شهریورماه نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها دایر می‌شود که بازرسان اصناف با هماهنگی اداره‌کل تعزیرات حکومتی در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و بر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نظارت خواهند داشت./ایسنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر