logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قاچاق کالا و فرار مالیاتی مشکلات مهم عرصه تولید اشتغال کشور است/دشمنان حیات خود را در دشمنی با انقلاب می دانند

قاچاق-کالا-و-فرار-مالیاتی-مشکلات-مهم-عرصه-تولید-اشتغال-کشور-است-دشمنان-حیات-خود-را-در-دشمنی-با-انقلاب-می-دانند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان قاچاق کالا و فرار مالیاتی را از مشکلات مهم عرصه تولید اشتغال در کشور دانست و گفت: برای حل  مشکل اشتغال در کشور باید قاچاق کالا و فرار مالیاتی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش موج رسا; به نقل ازعصر زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در اولین جلسه شورای اداری که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سالی که گذشت سالی بسیار قابل تامل و در شرایط بسیار سختی سپری شد.

وی با بیان اینکه هرساله رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا (ع) در پیام نوروزی ریل گذاری و چهار چوب حرکت اصلی را برای کارگزاران نظام اعلام می کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چند سالی است که این سنت حسنه را انجام می دهند.

امام جمعه زنجان به استدلال شعار سال اشاره کرد و افزود: به گفته رهبری همانطور که مسئله اقتصاد برای دشمن در اولویت قرار دارد برای ایران نیز اقتصاد کشور در اولویت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث خرسندی ملت ایران و مایوس شدن دشمنان می شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران حیات خود را در دشمنی با ایران اسلامی می بینند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی محکم و استوار در پای دشمنی خود با ایران ایستاده اند و در طول عمر انقلاب اسلامی از دشمنی خود با ایران اسلامی نکاسته اند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خیال خام است که کسی تصور کند دشمن از دشمنی بر علیه ایران دست برداشته است، اظهار کرد:تا زمان پایبندی ملت ایران به مبانی انقلاب، امکان سازش با آمریکا و سران استکبار جهانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها است، تصریح کرد: برخی از مشکلات اقتصادی نیز به نحوه مدیریت مدیران مرتبط است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هر مدیری سه ویژگی مهم متدین، انقلابی و کارآمد بودن را داشته باشد در هر جایی که باشد موفق خواهد بود، افزود: هر کجا که یک مدیریت انقلابی فعال و پر تحرک وجود داشت، موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر