logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۲۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هیچ کس حق صحبت درباره سند 2030 را ندارد/ مدیران اول کار کنند، بعد پول بخواهند

هیچ-کس-حق-صحبت-درباره-سند-2030-را-ندارد-مدیران-اول-کار-کنند،-بعد-پول-بخواهند

استاندار زنجان با بیان اینکه به هیچ کس اجازه نمی دهم درباره ی 2030 صحبت کند افزود: به عنوان یک سرباز رهبر، می گویم اجازه صحبت حتی کلمه ای را درباره 2030 نمی دهیم.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از عملکرد رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش خرمدره ناراحت هستم اظهار کرد: اگر رئیس این مجموعه یک خانم نبود اورا عوض می کردم.

وی با اشاره به اینکه مدیر باید اول کار کند و بعد پول بخواهد خطاب به رئیس اداره نوسازی مدارس گفت: شما اول پول می گیرید وبعد کار می کنید؟؛ بدون هیچ صحبتی مشکل سرویس بهداشتی 7 مدرسه ای که در اولویت هستند را رفع کنید و بعد پولتان را می دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به کمک های مالی و معنوی صورت گرفته به آموزش و پرورش ابراز کرد: در حالی که پسماند هیچ ارتباطی به مدارس ندارد، از هزینه پسماند به آموزش و پرورش تخصیص داده ایم.

وی بیان کرد: تمام مدیران آموزش و پرورش و مدیران کل ادارات در استان موظف هستند در اول مهر در مدرسه ای که مشخص شده است حضور داشته باشند.

حقیقی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در جامعه جایگاه ویژه ای دارد خاطر نشان کرد: قبلا نیز گفته ام برای کمک به معلمان اگر کاری را می توان انجام داد در جلسات ارائه شود تا ما نیز کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ما نباید اجازه بدهیم یک سری از مسائل در آموزش و پرورش رسوخ پیدا کند افزود: نباید کاری کنیم که شائبه ای ایجاد شود و منجر به یکسری دورغ پردازی هایی شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ادارات استان در 5 حوزه صاحب برنامه هستند و در این راستا حرکت می کنند ابراز کرد: تهیه برنامه راهبردی کار خوبی است و بهتر است سند تحول و برنامه راهبری تهیه شده به مردم اطلاع داده شود و اطلاع رسانی درستی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به هیچ کس اجازه نمی دهم درباره ی 2030 صحبت کند افزود: به عنوان یک سرباز رهبر می گویم، اجازه صحبت حتی کلمه ای را درباره 2030 نمی دهیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر