logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۲۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

104 پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد/ جمع آوری 1814 بخاری نفتی از مدارس زنجان

104-پروژه-نیمه-تمام-آموزشی-در-استان-وجود-دارد-جمع-آوری-1814-بخاری-نفتی-از-مدارس-زنجان

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان 104 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش کلاس های مقطع اول ابتدایی اظهار کرد: امسال تعداد 26 کلاس در پایه اول ابتدایی جهت حفظ کیفیت آموزشی افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به نیاز به افزایش کلاس ها در مدارس ابتدایی به دلیل رشد جمعیتی دانش آموزان مقطع ابتدایی، ابراز کرد: مدیریت فضا صورت گرفته و کمبود کلاس نداریم بلکه به علت تغییر در بافت شهری در شهرک های اقماری و تازه تاسیس کمبود فضا وجود دارد که مدارس همجوار  جهت ثبت نام هدایت می شوند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مدارس کانکسی فعال در استان زنجان خاطرنشان کرد: در برخی مدارس به خاطر کمبود فضا از کلاسهای جایگزین کانکسی در کنار ساختمان اصلی استفاده می شود و برنامه ما این است که با جذب اعتبارات مربوطه و استفاده از خیرین بتوانیم مدارس نیازمند مرمت و بازسازی را کامل کرده و از ساختمان های استاندارد آموزشی بهره ببریم.

وی با اشاره به 104 پروژه نیمه کاره آموزش و پرورش در مناطق 14 گانه آموزشی بیان کرد: 13 مورد از پروژه های ناتمام در مهرماه امسال به بهره برداری می رسند و ضمن اینکه در صورت تخصیص اعتبار لازم حداکثر تا 18 ماه کاری تمامی این پروژه ها قابل اتمام هستند.

حسنلو با اشاره به اینکه در اکثر مدارسی که از بخاری استفاده می شود ابراز کرد: اگر چنانچه برای مدارسی که امکان تجهیز به سیستم مرکزی را ندارند، بخاری های جدید استاندارد تحویل شود و از سال 1392 تعداد 1814 بخاری نفتی از مدارس جمع آوری شده و تبدیل به سیستم مرکزی شده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر