logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

تمام مسئولان در معرض امتحان الهی قرار دارند/ برخوردهای دستگاه قضا با مفسدان روح امیدواری را در جامعه زنده کرده است

تمام-مسئولان-در-معرض-امتحان-الهی-قرار-دارند-برخوردهای-دستگاه-قضا-با-مفسدان-روح-امیدواری-را-در-جامعه-زنده-کرده-است

امام جمعه زنجان با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با مفسدان گفت: برخوردهای دستگاه قضا با مفسدان روح امیدواری را در جامعه زنده کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما باید بدانیم در معرض امتحان قرار داریم اظهار کرد: اگر بخواهیم درست و موفق باشیم و موفق بیرون بیاییم باید فرمایش امام راحل را که فرمود شانیت ما خدمت به مردم است را باید مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید فرصت خدمت گذاری را مغتنم شمرد افزود: چتر عدالت خوشایندترین چتر برای اصلاح و مدیریت در جامعه است.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه فلسفه وجودی انبیاء پیاده شدن عدالت در همه ابعاد است عنوان کرد: روح امیدواری در جامعه بعد از حضور رئیس جدید قوه قضاییه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی اعتماد مردم در جامعه دوباره در حال پررنگ شدن است افزود: عدالت شیرین است اما تقسیم عادلانه هم مقصود شرع مقدس است.

خاتمی با تاکید براینکه باید تولید به ثروت تبدیل شود آن وقت توزیع عادلانه شیرین تر خواهد شد افزود: در استان ما کسانی که در سنگر اول خدمت می کنند با تمام توان تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید:

43 واحد تولیدی در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است

وی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد اما عقب نشینی هم هزینه دارد و هزینه کوتاه آمدن ذلت است خاطر نشان کرد: امروز همه برای ساختن ایران آباد پشت سر امام مسلمین هستند.

ظهیری مدیرعامل ایران ترانسفو نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امسال خوشبختانه در ایران ترانسفو نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم ۲۰۰ نفر نیرو نیز جذب کردیم بیان کرد: در حال حاضر در استان زنجان 5 هزار نفر نیرو داریم.

وی با اشاره به اینکه با روش های مختلفی می توان تحریم ها را دور زد افزود: در حال حاضر ما سهامداری از بخش خصوصی داریم که ۲۸ درصد سهام این شرکت را در سال ۹۴ خریداری کرد.

شورای اداری

مدیرعامل ایران ترانسفو با اشاره به اینکه میزان ارزش این سهام ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است عنوان کرد: این سهامدار در این سالها ۶۰ تا ۷۰ میلیارد پرداخت داشته که اما ارزش سهام ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد که مشکلات این واحد را بررسی و نسبت به حل آن ورود کند.

فرامرز نیک سرشت معاون اقتصادی استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم زنجان انتظار ویژه دارند، اظهار کرد: پسماندهای دپو  شده یکی از دغدغه های استان است که ۶ الی ۷ میلیون تن پسماند در زنجان دپو شده است.

وی با اشاره به اینکه شکایاتی که از طرف دولت و بخش خصوصی بوده که دو رای متفاوت صادر شده است، خاطرنشان کرد: از رئیس قوه قضاییه خواهش داریم مالکیت تعیین تکلیف شود.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه عدم اجرای ماده ۱۹ قانون معادن است موضوع دیگر است، گفت: در خصوص واگذاری واحدهای تولید نیز افرادی که تحت عنوان مزایده یا مذاکره به نوعی اموال عمومی را خریداری می کنند و مدیریت استان را دچار مشکل می کنند باید در خصوص اهلیت آنها ورودی از طرف قوه قضاییه صورت گیرد.

وی بیان کرد: پروژه های نیمه تمام زیادی در کشور داریم دستگاه های اجرایی مکلف به واگذاری به بخش خصوصی هستند اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر