logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۲۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

آماده باش هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران سیدالشهدا(ع)

آماده-باش-هلال-احمر-زنجان-برای-ارائه-خدمات-امدادی-به-عزاداران-سیدالشهدا(ع)

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر در سطح استان برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران سیدالشهدا(ع) در دهه اول ماه محرم آماده باش هستند.

به گزارش موج رسا;  غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس جلسه کمیته ستاد محرم و طبق برنامه سالهای گذشته، امسال نیز مقرر است برنامه های مساجد و حسینیه ها در دهه اول محرم تحت پوشش امدادی قرار گیرد.
وی یادآوری کرد: در مراسم دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، چهار دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 40 نفر از نیروی های امدادگر در مسیر این دسته ها مستقر می شوند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این نیروها با امکانات بیان شده برای همه عزاداران اباعبدالله الحسنی(ع) خدمات امدادی مورد نیاز را ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید


آقاجانلو اظهارداشت: علاوه بر این امکانات بیان شده یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را پوشش امدادی می دهد.
وی ادامه داد: 16 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت نیز  24 ساعته برای ارائه خدمات به عزاداران و مسافرانی که به استان زنجان سفر می کنند خدمات ارائه می دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر