logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۲۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

افزایش 15 تا 22 درصدی نرخ عوارضی زنجان – تبریز

افزایش-15-تا-22-درصدی-نرخ-عوارضی-زنجان-–-تبریز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش نرخ عوارضی های مشارکتی در کشور، نرخ عوارض در مسیر زنجان به تبریز نیز بر اساس مسیرهای مشخص شده بین 15 تا 22 درصد افزایش دارد.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: تعدیل نرخ عوارض آزاده راه های مشارکتی کشور به صورت سالانه در چارچوب قانون مشارکت احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک و منابع مشابه مالی و پولی کشور و آیین نامه اجرایی آن و قرارداد مشارکت آزاده های مشارکتی منعقد فی مابین وزارت راه و شهرسازی و سرمایه گذار بخش خصوصی پس از انجام بررسی لازم،تخصصی و کارشناسی و تایید کمیته نرخ گذاری مربوطه در وزارت متبوع و تصویب مقام عالی وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می شود.

وی افزود: طبق نامه ارسالی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین تعدیل نرخ عوارضی آزاد راه های مشارکتی مربوط به اردیبهشت سال 97 است که تعدیل اخیر نرخ ها پس از گذشت 20 ماه انجام می شود.

این مسئول با اشاره به افزایش عوارضی زنجان – تبریز،گفت: نرخ عوارض زنجان به سرچم و بالعکس 22 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به افزایش 17.2درصدی نرخ عوارض زنجان به هشتگرد و بالعکس، بیان داشت: نرخ عوارض زنجان به میاندوآب و بالعکس نیز 15.2 درصد افزایش دارد.

علی اکبری تصریح کرد:همچنین نرخ عوارض زنجان به بستان آباد و بالعکس نیز 15.4 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین نرخ عوارض زنجان به تهران نیز تغییری نکرده است.

به گزارش موج رسا،مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌ها چند روز پیش از افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها خبر داده و گفته بود: این عوارض بسته به هر مسیر و آزادراهی متفاوت است اما بر اساس آخرین ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی، به صورت میانگین ۲۱ درصد نرخ عوارض آزادراهی در کشور افزایش پیدا کرده که با پنج ماه تاخیر از ابتدای شهریور ماه امسال اعمال شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر