logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۲۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

545 پرونده تخلفات گرانفروشی در استان زنجان تشکیل شد

545-پرونده-تخلفات-گرانفروشی-در-استان-زنجان-تشکیل-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پرونده های تخلفاتی گفت: 545 پرونده تخلفات گرانفروشی در استان زنجان تشکیل شد.

به گزارش موج رسا; مرتضی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به تشکیل پرونده گرانفروشی در استان زنجان اظهار کرد: ثبت پرونده های گرانفروشی در صدر جدول تخلفات امسال در استان زنجان قرار دارد.

وی با تاکید بر تشدید برخورد با تخلفات گرانفروشی در زنجان عنوان کرد و افزود: امسال در استان زنجان 545 پرونده در سطح استان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: همه این پرونده ها در شعب اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تخلفات عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در رتبه های دوم و سوم تخلفات در استان زنجان قرار دارند.

ممیزی با اشاره به فعالیت تیم بازرسی تعزیرات حکومتی در ایام محرم عنوان کرد: در این ایام بازرسان از اصناف فعال در سطح استان بازدید می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز عرضه انواع کالاهای پرمصرف در این ایام را شامل گوشت مرغ، چای و حبوبات غیره بازرسی می شوند تصریح کرد: در کنار تشدید نظارت بر عرضه این کالاها، بازرسی بر فروش و عرضه سایر کالاها نیز در سطح بازار به صورت مداوم و مستمر انجام می‌شود تا از تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

ممیزی با اشاره به اینکه شعب سازمان تعزیرات آماده دریافت گزارشها و شکایات مردم است گفت: مردم تخلفات را به شماره تماس 124 یا سامانه پیامکی 30009651 سازمان صنعت معدن و تجارت اطلاع یا به صورت مکتوب شکایات خود را به تعزیرات در استان زنجان ارائه دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر