logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان:

بیش از 50 درصد خانوار روستایی طارم از گاز طبیعی بهره‌مند هستند/ عملیات گازرسانی به 14 روستای طارم در دست اجرا است

بیش-از-50-درصد-خانوار-روستایی-طارم-از-گاز-طبیعی-بهره‌مند-هستند-عملیات-گازرسانی-به-14-روستای-طارم-در-دست-اجرا-است

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به روند عملیات گاز رسانی به روستاهای استان زنجان گفت: عملیات گاز رسانی به 34 روستای طارم به اتمام رسیده و 14 روستا دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

سید سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه جمعیت 46 هزار و 616 نفری شهرستان طارم، معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهد، گفت: با گازرسانی به 2 شهر آببر و چورزق، شاهد بهره‌مندی100 درصـدی خانوار شهری شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی هستیم.

وی تصریح کرد: از 98 روستای این شهرستان، 34 روستا بهره‌مند از گاز طبیعی بوده و عملیات گازرسانی در 14 روستای دیگر، تداوم دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه نرخ خانوار روستاهای بهره مند از گاز شهرستان طارم، 3.53 درصد است، ابراز کرد: با بهره برداری از طرح های گاز رسانی در دست اجرا، این میزان به 78 درصد افزایش می یابد.

وی بیان کرد: اجرای 18 کیلومتر خط انتقال گاز، 363 کیلومتر شبکه ‌تغذیه و توزیع گاز، نصب 5 هزار و 738 علمک در شهرستان طارم، از دیگر اقدمات شرکت گاز استان زنجان در ارائه خدمات به مشترکین و هم استانی های عزیز است.

عسگریان بیان کرد: شرکت گاز استان زنجان در شهرستان طارم به 3 هزار و 433 مصرف کننده شهری خانگی، 4 هزار و130 مصرف کننده روستایی، 184 مصرف کننده تجاری، 3 واحد صنعتی خدمات ارائه می کند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان همکاری مردم منطقه را مهمترین عامل اتمام طرحهای گاز رسانی در موعد مقرر عنوان کرد و افزود: با زحمات کارکنان شرکت گاز استان زنجان، تمام تلاش خود را در ارائه هر چه بهتر خدمات در کمترین زمان ممکن به شهروندان و مردم قدردان این استان به کار بسته ایم.

عسگریان در پایان با قدردانی از تلاشگران عرصه خدمات رسانی و توانمندی پیمانکاران متعهد، تسریع در اجرای روند گازرسانی به روستاهای استان را مطلوب ارزیابی کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر