logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۲۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان:

تعطیلی 9 مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان

تعطیلی-9-مرکز-آموزشی-دانشگاه-جامع-علمی-و-کاربردی-استان-زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان از تعطیلی 9 مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی خبرداد و گفت: 90 درصد جمعیت دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی در مراکز فعال حضور دارند.

حسن طغرانگار امروز در گفت  گو با خبرنگار موج رسا; ؛ با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری اظهار کرد: برخی از مراکز و واحد های آموزشی دانشگاه جامع علمی و کاربری استان زنجان مشمول مصوبه شورای اداری هستند و باید از چرخه آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه 9مرکز و  واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان مشمول مصوبه شورای اداری شده است، ابراز کرد: مراکز آموزشی اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای طارم، فنی و حرفه ای خدابنده، فنی و حرفه ای زنجان، صنعت آب و برق، اداره کل بهزیستی استان زنجان، میراث فرهنگی زنجان و حلال احمر استان زنجان تعطیل می شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به فعالیت 18 احد آموزشی تحت نظر دانشگاه جامع علمی و کاربری استان زنجان، خاطر نشان کرد: بعد از تعطیلی 9 واحد آموزشی وابسته به مراکز دولتی، 9 واحد پرجمعیت تحت نظر دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان به کار خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه از نظر عددی دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان 50درصد از ظرفیت خود را تعطیل می کند، خاطر نشان کرد: 9 واحد آموزشی که تعطیل می شوند مراکز و واحد های دولتی هستند که به لیل دولتی بودن فعالیت مناسبی را برای جذب و آموزش دانشجویان نداشته اند.

طغرانگار با اشاره به اینکه در این مراکز بیشینه و کمینه تعداد دانشجویان 10 و 65 دانشجو است، افزود: تعداد کل دانشجویان مشغول به تحصیل در این 9 واحد 327 دانشجو است که فقط10 درصد جمعیتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه ما با تعطیلی 50درصد از مراکز خود در سطح استان فقط 10درصد از دانشجویان را کم می کنیم، ابراز کرد: با تعطیلی این 9 مرکز، سایر مراکز تقویت شده و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان هیچ ضرری را متحمل نمی شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به ظرفیت های دانشگاه علمی و کاربری، بیان کرد: داوطلبان تحصیل در دانشگاه جامع علمی و کاربردی باید به این نکته توجه داشته باشد که این 9 واحد به دلیل جمعیت پایین دانشجویی در ارائه خدمات دانشجویی ضعیف عمل کرده اند.

وی ابراز کرد: داشتن جمعیت بالا با توجه به تخصیص هزینه ها در مراکز باعث ارتقای برنامه های فرهنگی و پژوهشی و امکانات  برای دانشجویان می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر