logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۲۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سنگ تمام نیروی انتظامی زنجان برای تامین امنیت شهروندان/ پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر پلمپ شد

سنگ-تمام-نیروی-انتظامی-زنجان-برای-تامین-امنیت-شهروندان-پاتوق-مصرف-کنندگان-مواد-مخدر-پلمپ-شد

پلیس زنجان برای ایجاد آرامش شهروندان طرح های مختلفی در سطح استان به منظور تامین امنیت در پارکها و مراکز تفریحی و پاکسازی پاتوق مصرف کننده مواد مخدر در پیش گرفته است.

به گزارش موج رسا; بر اساس نتایج ارزیابی ها و نظرسنجی های انجام شده مبارزه با مواد مخدر، توجه به مقوله عفاف و حجاب و برخورد با مزاحمان از اولویت ها و خواسته های شهروندان زنجانی است.

مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ايام در دستور كار ماموران انتظامي استان زنجان قرار گرفته و نیروی انتظامی با هماهنگی قضایی، هم اندیشی با مسئولان دادگستری و همراهي مردم  طی 45 روز گذشته در سطح استان طرح مبارز با مواد مخدر را اجرا کرده است.

سردار رحیم جهانبخش در مورد اقدام و تلاش جدی پلیس در تامین امنیت و ایجاد حس آرامش در بین خانواده های زنجانی افزود: پلیس در خصوص پاک‌سازی این مناطق به جد وارد کارشده و با توزیع کنندگانی که بخواهند جوانان این مرز و بوم را به دام اعتیاد بکشانند برخورد سختی خواهد کرد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه پلیس زنجان با اقدمات مقابله‌ای، محورهای مواصلاتی و سطح استان زنجان را برای قاچاقچیان ناامن کرده است افزود: با نزدیکی بازگشایی مدارس و دانشگاهها طرح نظارت بر صنوف  به ویژه برخورد با صنوفی که  در بحث مواد مخدر فعالیت کنند به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تامین نظم و امنیت  پارک ها و مراکز تفریحی  گفت: طرح مبارزه با مواد مخدر به صورت مستمر تداوم داشته و به ویژه در پارک ها و تفرجگاهها اجرا خواهد شد تا معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر جرات حضور در این محل ها را نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان  به اجرای طرح  تامین نظم و امنیت ایام محرم نیز اشاره و خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر بعد از ایام محرم نیز تداوم دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر درسطح استان ازکشف 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبرداد و افزود: 24 محل آلوده و پاتوق استعمال مواد مخدر نیز شناسایی و پاکسازی شد و 500 معتاد ، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز در این طرح ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و پاکسازی 24 محل و پاتوق استعمال مواد مخدر در سطح استان گفت:  در این طرح 45 روز  نزدیک 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقیچان  و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی، شناسایی و جمع آوری 500 معتاد ، خرده فروش ، قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر تصریح کرد: در این طرح 10 محل توزیع، استعمال و پاتوق تجمع معتادان پلمپ شد. 

سردار جهانبخش ترویج مواد مخدر را از اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم  هرگونه اخبار در زمینه توزیع و ترویج مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر