logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خدابنده:

افتتاح 142 پروژه در هفته دولت/ اعتبار پروژه های هفته دولت 85 میلیارد تومان است

افتتاح-142-پروژه-در-هفته-دولت-اعتبار-پروژه-های-هفته-دولت-85-میلیارد-تومان-است

فرماندار خدابنده با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان خدابنده گفت: در هفته دولت 142 پروژه با اعتبار 85 میلیار تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

ایوب بیگدلی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به برنامه های هفته دولت شهرستان خدابنده اظهار کرد: در هفته دولت افتتاح 142 پروژه در شهرستان خدابنده افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اختصاص 85 میلیار تومان اعتبار برای 142 پروژه هفته دولت در شهرستان خدابنده ابراز کرد: 75میلیارد تومان از این اعتبارات برای افتتاح پروژه های آماده هزینه شده و 10میلیار تومان نیز برای کلنگ زنی پروژه های جدید در نظر گرفته شده است.

فرماندار خدابنده با اشاره به سیستم گاز رسانی به روستا ها بیان کرد: در سال 93 در روستا های بالای 30 خانوار در شهرستان خدابنده میزان برخورداری از سیستم گاز رسانی 15درصد بود.

بیشتر بخوانید:

بهره برداری از پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستانهای استان در هفته دولت

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه گازرسانی در شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: در طول 5 سال 85 درصد از روستا های شهرستان خدابنده از نعمت گاز برخوردار شدند.

بیگدلی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و سلامت در طول چد سال گذشته ابراز کرد: در سال 92 بیمارستان شهرستان خدابنده 96 تخت خوابه بود و با فعالیت های انجام شده این بیمارستان به 176 تخت خوابه ارتقاع پیدا کرده است.

وی از کلنگ زنی بیمارستان 230 تخت خوابه خبرداد و افزود: اعتبار این طرح در مرحله اول بیشتر از 80 میلیار تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار خدابنده بیان کرد: سرانه تخت در شهرستان خدابند به ازای هر نفر در سال 92 برابر 0.6درصد بوده که این رقم به دربیشتر از یک درصد در سال 98 رسیده است که با افتتاح بیمارستان 230 تخت خوابه سرانه تخت به 3درصد می رسد و از سرانه کشوری و استانی بالاتر خواهد بود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر