logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

حرکت لاک پشتی شهرداری برای احداث پایانه مسافربری جنوب زنجان

حرکت-لاک-پشتی-شهرداری-برای-احداث-پایانه-مسافربری-جنوب-زنجان

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر اقدام خاصی برای برای احداث پایانه مسافربری جنوب زنجان انجام نشده و فعالیت ها لاک پشتی است.

حمید سلمانیان امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه هیچ اقدام عملی در خصوص احداث پایانه مسافربری جنوب زنجان از سوی شهرداری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان های ماهنشان،خرم دره، طارم،ایجرود و سلطانیه فاقد پایانه مسافربری هستند، ادامه داد: طبق آخرین گزارشات هنوز اقدامی برای احداث پایانه در این شهرستان ها نیز انجام نشده است.

این مسئول بیان داشت: بر اساس قانون، شهرداری ساخت و ساز و احداث ترمینال ها را باید برعهده بگیرد در حالی که تا کنون برنامه خاصی در این زمینه از سوی شهرداری ارائه نشده است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بازدیدهایی از سوی اعضای شورای ترافیک ،شهرداری و اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از این محیط انجام شده است، افزود: در حال حاضر سواری های پلاک سفید در این محل فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید

سلمانیان بیان داشت: در زمینه احداث پایانه برای سواری ها  کارها لاک پشتی پیش می رود این در حالی است که زنجان نیازمند چنین مکانی است.

وی با اشاره به حضور زائران در روزهای هشتم و یازدهم محرم در زنجان و افزایش مسافران، خاطرنشان کرد: مشکلات عدیده ای برای جابه جایی مسافران در آن نقطه شهر وجود دارد که ضروری است اقدامات لازم برای راه اندازی پایانه انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر