logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۲۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

دانشگاه علمی کاربردی زنجان گروکشی نکند/ فقط دانشگاه علمی کاربردی دانش نامه دانشجویان طرح شاهد را تحویل نمی‌دهد ‏

دانشگاه-علمی-کاربردی-زنجان-گروکشی-نکند-فقط-دانشگاه-علمی-کاربردی-دانش-نامه-دانشجویان-طرح-شاهد-را-تحویل-نمی‌دهد-‏

معاون اداره مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از عدم ارائه دانش نامه توسط دانشگاه علمی و کاربردی به دانشجویان طرح شاهد خبر داد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی گروکشی نکند.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تامین هزینه تحصیل دانشجویان طرح شاهد توسط بنیاد شهید و امور ایثار گران اظهار کرد: با توجه به تکالیفی که دولت در قبال ایثارگران دارد و طبق مصوبه قانونی خدمات رسانی به ایثارگران تحصیل فرزندان ایثارگران کاملا رایگان است.

وی با اشاره به رایگان بودن تحصیل فرزندان ایثارگران ابراز کرد: تحصیل رایگان فرزندان ایثارگران منوط به تامین اعتبار از طرف دولت ها است.

معاون اداره مالی بنیاد شهید و امور ایثار گران زنجان با بیان اینکه هزینه تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد به صورت متمرکز از طرف بیاد شهید و امور ایثارگران کشور به حساب دانشگاه آزاد واریز می شود خاطرنشان کرد: شهریه دانشگاه های استانی و یا دانشگاه هایی که به صورت استانی مدیریت می شوند با تخصیص هزینه ها از طرف بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت می شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی موجود در سطح ادارات کشور ابراز کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پیگیر تامین هزینه و تسویه کامل با دانشگاه علمی و کاربردی است و به مرور زمان این هزینه ها قابل پرداخت است.

برزگر با اشاره به اینکه فقط دانشگاه علمی کاربردی در استان دانش نامه دانشجویان طرح شاهد را تحویل دانشجو نمی دهد گفت: به طور طبیعی نباید این مشکل به وجود بیاید و تکلیفی که دولت به دانشگاه ها داده است پرداخت یا عدم پرداخت شهریه از طرف بنیاد شهید نباید هیچ گونه تاثیری در ارائه دانش نامه داشته باشد.

وی با اشاره به جلسات داخلی بنیاد شهید و دانشگاه علمی کاربردی افزود: این مشکلات در آینده نزدیک حل خواهد شد و دانشگاه علمی کاربردی نباید گروکشی کند.

معاون اداره مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به گروکشی دانشگاه علمی و کاربردی و عدم تحویل دانش نامه دانشجویان خاطر نشان کرد: ان شاالله با حل این مشکلات دانش نامه فارغ التحصیلان در اختیار آنان قرار گیرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر