logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان زنجان:

رایزنی‌ها برای سفر کاندیداهای جمنا به زنجان بعد از 17 فروردین ماه/ نسبت به انتخابات شوراها بی‌تفاوت نیستیم

رایزنی‌ها-برای-سفر-کاندیداهای-جمنا-به-زنجان-بعد-از-17-فروردین-ماه-نسبت-به-انتخابات-شوراها-بی‌تفاوت-نیستیم

قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان زنجان از مشخص شدن ۵ کاندیدای نهایی جمنا در ۱۷ فروردین ماه خبر داد و گفت: رایزنی‌ها برای سفر کاندیداهای نهایی جمنا به زنجان انجام خواهد شد

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات کاندیدا یا کاندیداهای نهایی اظهار کرد: مجمع دوم جمنا قرار است ۱۷ فرودین ماه برگزار شود که در این مجمع پنج نفر نهایی مشخص خواهند شد.

وی افزود: بنا بر این است که رفته رفته از بین این پنج نفر به یک نفر برسیم و همه بر روی این شخص به اجماع برسند.

قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان زنجان با اشاره به فعالیت پنج کاندیدای نهایی جمنا در استانها ابراز کرد: بعد از معرفی پنج نفر ستادهایی در استانها تشکیل خواهد شد و از طرفی افراد معرفی شده سفرهایی به استانها و شهرستانهای مختلف انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های سفرهای کاندیداهای جمنا بعد از ۱۷ فروردین ماه در استانها آغاز خواهد شد، ابراز کرد: بعد از مشخص شدن این موضوع ما نیز هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

اسماعیلی با اشاره به ورود جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به انتخابات شوراها بیان کرد: افرادی که مدنظر ما بود و واقعا بتوانند برای شهر موثر واقع شوند ثبت‌نام نکردند و امیدوارم کسانی که انتخاب می‌شوند بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نسبت به انتخابات شوراها بی‌تفاوت نخواهد بود، اگر ما به این نتیجه برسیم که از بین ثبت‌نام کنندگان کسانی هستند که می‌شود از آنها حمایت کرد به این موضع ورود می‌کنیم.

///س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر