logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۲۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان:

1600 بازنشسته استان زنجان از صندوق بازنشستگی کشوری خدمات دریافت می‌کنند/ فرهنگیان بیشترین خدمات را از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کنند

1600-بازنشسته-استان-زنجان-از-صندوق-بازنشستگی-کشوری-خدمات-دریافت-می‌کنند-فرهنگیان-بیشترین-خدمات-را-از-صندوق-بازنشستگی-دریافت-می‌کنند

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان گفت: 17هزار و 800 نفر بازنشته دستگاه ای دولتی در استان زنجان از صندوق بازنشتگی کشوری به صورت پیوسته خدمات دریافت می کنند.

به گزارش موج رسا; میرهادی موسوی در نشست رسانه ای صندوق بازنشتگی کشوری استان زنجان به مناسبت روز خانواده  و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: بازنشگان سرمایه های این نظام هستند.

وی با اشاره به هزار و600 نفر کارکنان دولت در زنجان افزود: 17هزار و 800 نفر بازنشته دستگاه ای دولتی در استان زنجان از صندوق بازنشتگی کشوری به صورت پیوسته خدمات دریافت می کنند.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با اشاره به آمار مشرکین صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: 14هزار نفر بازنشسته و 2هزار و 330 نفر وظیفه بگیر از مشترکین  صندوق بازنستگی کشوری هستند.

وی با اشاره به مشترکین وظیفه بگیر صندوق بازنشتگی کشوری افزود: این مشترکین خانواده کارکنان دولت هستند که یا حین خدمت و یا بعد از بازنشستگی فوت شده اند و خانواده آنها از خدمات صندوق استفاده می کد.

موسوی با بیان اینکه هر ساله 50 میلیارد تومان به مشترکین صندوق حقوق پرداخت می شود خاطر نشان کرد: میانگین حقوق پرداختی صندوق به مشترکین خود 2میلیون و 850 هزار تومان است و حداقل حقوق پرداختی در زنجان یک میلیون و 578هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نیازمندی بازنشتگان به خدمات رفاهی و پزشکی است ابراز کرد: صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با برنامه ریزی برای ارائه خدمات زیارتی و سیاحتی هر ساله هزار و 200 بسته سفری برای بازنشتگان به همراه یکی از اعضای خانواده بازنسته برنامه ریزی شده است.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با اشاره به تخصیص 700هزار تومان یارانه برای بسته های سفری بازنشستگان کشوری خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد نشاط و امید در بین باز نشستگان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در خانه امید بازنشستگان کشوری افزود: برای سال آینده مانند سال های گذشته بیمه تکمیلی بازنشستگان آماده شده است و بیمه حوادث را صندق برای بازنشتگان ارائه می دهد.

موسوی با اشاره به وام های بازنشستگی ابراز کرد: ثبت نام وام های بازنشستگی از طریق سایت انجام می شود و سعی می شود بازنشستگان تمام کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش تکریم بازنشستگان کشوری در روز آینده افزود: طی برنامه فردا از بازنشستگان استانی تجلیل می شود.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با اشاره به محورهای تجلیل از نخبگان بازنشسته استانی خاطرنشان کرد: محور های تجلیل شامل آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفریی، فعالیت های اجتماعی،ورزش و تندرستس و ایثار و فداکاری است.

وی همچنین بیان کرد: مسابقات ورزشی بازنستگان کشوری هر ساله برگزار می شود و هدف این مسابقات ایجاد نشاط دربین بازنشستگان است.

موسوی با اشاره به اینکه تا به امروز صندوق بازنشستگان هیچ مشکلی در ارائه خدمات نداشته است ابراز کرد: بیشترین مشترکین صندوق بازنستگی کشور را فرهنگیان تشکیل می دهند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر