logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از 25 اسفند تا 13 فروردین انجام شد؛

تردد بیش از 7 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان/۸۷ درصد ترددهای زنجان با وسایل نقلیه سبک

تردد-بیش-از-7-میلیون-خودرو-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-۸۷-درصد-ترددهای-زنجان-با-وسایل-نقلیه-سبک

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت:در بازه زمانی 25 اسفند تا 13 فروردین، 7 میلیون و 51 هزار و 164 خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

ایرج دست نشان امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه سال جاری ۷ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۶۴ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

وی با بیان اینکه سیزدهم فروردین ماه سال جاری۳۱۳ هزار و ۱۶۱ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند، افزود: طی بازه زمانی 25 اسفند تا 13 فروردین،  ۸۷ درصد ترددها مربوط به وسایل نقلیه سبک، ۱۳ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

این مسئول با بیان اینکه سرعت غیر مجاز  پنج درصد،سبقت غیرمجاز یک درصد و فاصله غیر مجازهم ۱۶ درصد تخلفات را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین تخلفات رانندگان را ثبت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه در۱۳ فروردین یک هزار و 410 مسافر با 115 سفر جابه جا شده است، افزود:در مجموع ستاد نوروزی تا ۱۳ فروردین 60 هزار و ۳۴۹ مسافر در قالب 8 هزار و ۷۳ سفر جابجا شد.

دست نشان بیان داشت: همچنین طی روز گذشته ۷۶ بلیط بصورت اینترنتی و۶۴۳ بلیط  بصورت حضوری پیش فروش شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ستاد تا ۱۳ فروردین یک هزار و ۵۷۴بلیط  به صورت اینترنتی پیش فروش شده است، بیان داشت: 16 هزار و  ۵۶۲بلیط نیز به صورت حضوری به فروش رسیده است.

این مسئول افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر