logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۲۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان/ مردم از عملکرد مثبت قوه قضاییه احساس امید می‌کنند

لزوم-التزام-عملی-به-شعارهای-انقلاب-توسط-دولتمردان-مردم-از-عملکرد-مثبت-قوه-قضاییه-احساس-امید-می‌کنند

امام جمعه موقت زنجان بر لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد خدیری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه هفته دولت باید هفته گره گشایی از مشکلات مردم باشد، ابراز کرد: در خصوص نگرانی مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ دولتمردان باید موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر توجه دولتمردان به موضوع اقتصاد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که دولت باید به آن توجه جای کند.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نسبت به حجاب کم توجه هستند، وضعیت حجاب و فرهنگ در بیمارستانها، ادارات و نهاد نامناسب بوده و صدای مراجع را درآورده است.

حجت‌الاسلام خدیری با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان تصریح کرد: دولت باید نسبت به اشتغال جوانان فکری کند چرا که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نگران شغل و آینده خود هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آن مستضعفان است، گفت: التزام عملی به شعارهای انقلاب باید توسط دولتمردان دنبال شود و حرکت جدی درر این زمینه صورت گیرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی، اتکا به درون و جوانگرایی را برای دولت طزار انقلاب اسلامی  ضروری دانست.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون فساد اظهار کرد: از قوه قضائیه بخاطر عملکرد مثبت قدردانی کرد چرا که مردم احساس امید می‌کنند و خواب از چشم مفسدان اقتصادی گرفته شده و هر کس در هر پستی از برخورد قوه قضائیه مصون نیست.

 //س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر