logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان:

اکران سه فیلم در سینما بهمن زنجان/ روایتی از کودک درون تا مشکلات سه جوان امروزی

اکران-سه-فیلم-در-سینما-بهمن-زنجان-روایتی-از-کودک-درون-تا-مشکلات-سه-جوان-امروزی

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت:در حال حاضر سه فیلم سینمایی در حال اکران بر روی پرده سینما بهمن زنجان است.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه اکران سینما بهمن زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر فیلم تپلی و من ویژه کودک و نوجوان در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه این فیلم در سانس های 13:40 و 18:20 اکران می شود، افزود: تُپُلی و مَن فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قناعت  است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این فیلم  در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نامزدی «بهترین فیلم نوجوان»، «بهترین فیلمنامه» و «بهترین کارگردانی» را به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اکران فیلم سینمایی قصر شیرین در سینما بهمن، بیان داشت: این فیلم نیز در سانس ها 16:50 و 21:30 در حال اکران است.

زنجانی خاطرنشان کرد: قصر شیرین فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی است.

وی گفت: این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد.

بیشتر بخوانید

این مسئول از اکران فیلم ایکس لارج در تنها سینمای زنجان خبرداد و گفت: این فیلم نیز در سانس های 15:20 و 20:00 در حال اکران است.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان  ادامه داد: "ایکس لارج" داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر