logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ هشت هزار ساله ایران است/حضور 98.2 درصد از ملت ایران در پای صندوق های رای در دنیا بی نظیر است

12-فروردین-نقطه-عطفی-در-تاریخ-هشت-هزار-ساله-ایران-است-حضور-98.2-درصد-از-ملت-ایران-در-پای-صندوق-های-رای-در-دنیا-بی-نظیر-است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملت ایران در 12 فروردین ماه با جمهوری اسلامی ایران عهده و پیمان بسته اند، گفت: 12 فروردین ماه نقطه عطفی در تاریخ حیات سیاسی هشت هزار ساله ایران است.

به گزارش موج رسا;  به نقل از عصرزنجان،آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین ماه نقطه عطفی در تاریخ حیات سیاسی هشت هزار ساله کشور ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با 98.2 درصد آرا نزدیک به 39 سال است که  با جمهوری اسلامی ایران عهد و پیمان بسته اند، تصریح کرد:ملت ایران اسلامی به عهدی که با جمهوری اسلامی بسته اند تا به امروز سربلند در پیمان خود ایستاده اند.

امام جمعه زنجان به فرمایشات امام خمینی (ره) در روز 12 فروردین ماه اشاره کرد و افزود: صبح گاه 12 فروردین روز نخستین حکومت الله است ، از بزرگترن اعیاد ملی و مذهبی است، ملت ایران باید این روز بزرگ را عید گرفته و زنده نگه دارند،روزی که کنگره حکومت 2500 ساله طاغوت فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستظعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به فرمایشات امام خمینی (ره)در مورد جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حکومت جمهوری اسلامی حکومت دموکراسی واقعی است، حکومت اسلامی حکومتی است بر پایه قوانین اسلامی، در حکومت اسلامی باید استقلال به طور کامل حفظ شود ، جمهوری شکل و فرم حکومت است، اسلامی محتوای آن فرم که همان قوانین اسلامی است تشکیل می شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه  در روز 12 فروردین ماه 98.2 درصد از مردم پای صندوق های رای آماده شده اند، خاطرنشان کرد: این حضور مردم در پای صندوق های رای در دنیا بی نظیر بوده و تا به امروز چنین اتفاقی در دنیا رخ نداده است.

وی به 13 فروردین ماه روز طبیعت اشاره کرد و اظهار داشت، ملت ایران در پایان 12 روز عید 13 فروردین را در کنار خانواده و در طبیعت در کنار آب، گیاه و غیره سپری می کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه منابع طبیعی و باغات از سرمایه های ملی هستند، تصریح کرد: مبادا به بهانه یک ساعت شادی و خوشی برای از بین بردن منابع طبیعی اقدامی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در زنجان به شعار سال که توسط رهبری در اولین روز سال بیان شده بود اشاره کرد و افزود: اقتصاد از اولویت های نظام است و بیشترین سرمایه گذاری دشمنان در رابطه با اقتصاد برنامه ریزی شده است.

آیت الله خاتمی به بیانات رهبری در مورد اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی برای اینکه بتوانند به اهداف خود در مورد ایران برسند و اهداف خود را در مورد جمهوری اسلامی محقق کنند دنبال راهکار های اقتصادی و ضربه زدن اقتصادی به ایران هستند.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر