logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

حمایت های لازم از بازسازی عملیات کربلای ۵ انجام می شود

حمایت-های-لازم-از-بازسازی-عملیات-کربلای-۵-انجام-می-شود

معاون اقتصادی استاندار زنجان گفت:حمایت های لازم از بازسازی عملیات کربلای ۵ انجام می شود و ز محل های مناسب و بودجه اجتماعی و ملی برای اجرای برنامه های دفاع مقدس پیگیری می شود.

به گزارش موج رسا;فرامرز نیک سرشت صبح امروز در جلسه گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس استان زنجان،اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس به دلیل ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام بسیاری از آیات قرآنی تفسیر شد.

وی با بیا اینکه نمادها برای هر کشوری مهم است و جوامع تلاش می کنند تا نمادهای خود را بیشتر ارائه کنند، افزود: کشورهایی که نماد ندارند در قالب افسانه برای خود نمادسازی می کنند.

این مسئول هشت سال دوران دفاع مقدس را سرشار از نماد معرفی کرد و بیان داشت: اگر به این نمادها توجه نکرده و یا آنها را در حاشیه قرار دهیم، متضرر می شویم.

معاون اقتصادی استاندار زنجان بیان داشت: اگر یک نسل نتواند نمادهای خود را به نسل دیگر انتقال دهد، آن فرهنگ ابتر می ماند.

نیک سرشت نمادها را فانوس دریایی و نشانه و راهنمایی برای حرکت های اصیل عنوان کرد و گفت: انسان بدون نماد سردرگم بوده و در تاریکی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع منوط به توجه به نمادها است، خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس بخشی تلقی نمی شود و ضروری است همه دستگاه های فرهنگی، اقتصادی و آموزشی به عنوان تکلیف فراسازمانی و ملی حمایت از برنامه های این هفته را سرلوحه قرار دهند.

این مسئول بیان داشت: نباید برگزاری چنین مناسبت هایی تنها رفع تکلیف بود و حساسیت خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اجرای برنامه فاخر فصل شیدایی در زنجان، گفت : این برنامه معادل یک فیلم فاخر بود که ۲۰۰ هزار نفر بازدیدکننده داشت.

نیک سرشت با بیان اینکه حمایت های لازم از بازسازی عملیات کربلای ۵ انجام می شود،افزود:از محل های مناسب و بودجه اجتماعی و ملی برای اجرای برنامه های دفاع مقدس پیگیری می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان، گفت: باید تلاش کرد این کنگره به صورت فاخر اجرایی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر