logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

تحریم‌های ظالمانه دشمن بی‌نتیجه است/ یاد گرفتیم روی پایمان بایستیم

تحریم‌های-ظالمانه-دشمن-بی‌نتیجه-است-یاد-گرفتیم-روی-پایمان-بایستیم

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن بی‌نتیجه است گفت: این تحریم‌ها به ما درس مقاومت داده و ما آموختیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

به گزارش موج رسا;حجت‌الاسلام سید میریعقوب موسوی امروز در خطبه‌های نماز زنجان با اشاره به اهداف دشمن اظهار کرد: همه ملت پاک و غیور ایران وظیفه دارند که حرکت کنند و نگذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز ثابت کرده است که می‌تواند روی پای خود بایستد تصریح کرد: دشمن انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اهدافش این بود که ما را وابسته کند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن بی‌نتیجه است افزود: این تحریم‌ها به ما درس مقاومت داده و ما آموختیم که باید روی پای خودمان بایستیم.

بیشتر بخوانید:

برای غلبه بر جنگ اقتصادی دشمن همه باید به صحنه بیایند

وی با بیان اینکه ما امروز یاد گرفیتم که منتظر حمایت دیگران نباشیم بیان کرد: این را یاد گرفتیم که برای رسیدن به اهدافمان باید تلاش کنیم و باید همیشه این نکته را به یاد داشته باشیم که باید به جایی برسیم که صادر کننده باشیم نه وارد کننده.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه تا به امروز که ما وارد کننده بنزین بودیم گفت: امروز با حرکت قدرتمند سپاه به جایی رسیدیم صادر کننده بنزین هستیم.

وی عنوان کرد: این موفقیت‌هایی که امروز انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف کسب کرده نتیجه همان حرکت است.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه امام باقر(ع) دارای شخصیتی علمی و سیاسی بودند که باید موردتوجه جامعه اسلامی قرار بگیرد،گفت: امام محمدباقر(ع) برای اداره جامعه موضوعاتی که مفید بود را بیان می‌کردند.

وی بر اساس روایاتی که از پنجمین امام همام به دست ما رسیده است پس از امام صادق(ع) بیشترین احادیث از امام باقر(ع)است، امام باقر(ع) شکافنده علم بودند و روایات قوی برای پیش برد علم و احکام اسلام بیان کردند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اقدامات پنجمین اختر تابناک ولایت برای ترویج معارف دینی تصریح کرد:امام محمدباقر(ع) ضمن بیان احکام شرعی مسائل سیاسی و موضوعاتی که برای اداره جامعه و اداره احکام اسلام مفید بود را  بیان می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: حکومت وقت هنگامی‌که مشاهده کرد امام باقر(ع) در مسائل سیاسی واردشده و مردم را علیه حکومت ظلم تحریک می‌کند تصمیم گرفت ایشان را شهید کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر