logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

درخشش خبرنگاران موج رسا در جشنواره مطبوعات

درخشش-خبرنگاران-موج-رسا-در-جشنواره-مطبوعات

خبرنگاران پایگاه خبری موج رسا با دریافت ۴ جایزه از پنجمین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان،خوش درخشیدند.

به گزارش موج رسا; امشب مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان برگزار شد که خبرنگاران موج رسا با دریافت جوایز متعدد خوش درخشیدند.

در این مراسم ملکناز نجفی در بخش گزارش رتبه اول را کسب کرد .وی همچنین در بخش خبر نیز شایسته تقدیر شد
حسین عباسی،علی الماسی و فاطمه تاجبخش به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش جانبی این جشنواره نیز در بخش ایثار و شهادت این پایگاه خبری _تحلیلی تجلیل شد.
یوسف ناصر در ادامه این جلسه اظهارداشت: 324 اثر از 82 خبرنگار به پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و مطبوعات استان زنجان ارسال شده است که 36 نفر منتخب شدند.
وی افزود: پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف ارتقای کیفی خبر گسترش فرهنگ مطالعه شناسایی نقاط ضعف و قوت رسانه ها برگزار شد.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره و اینکه مهلت جشنواره تا 25 مرداد تمدید شد، افزود: 324 اثر توسط 82 نویسنده به جشنواره ارسال شد.
وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره گفت: جدول مقایسه ای از جشنواره امسال با جشنواره سال قبل تهیه شده است که داوری در بخش گزارش در نشریات چاپی و خبرگزاری ها جداگانه بود و در این بخش نشریات وضعیت خوبی دارند.
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل در بخش یادداشت از نشریات و خبرگزاری ها سه منتخب داشتیم و امسال تنها رته دوم و سوم داریم، گفت: در بخش تیتر سال گذشته رتبه دوم نداشیم و در نشریات و خبرگزاری ها رتبه اول داشتیم ولی امسال در هر دو بخش رتبه اول تا سوم داریم.
وی با بیان اینکه در بخش تیتر رشد خوبی داشتیم، گفت: داوری در بخش خبر تفکیکی بود که سال گذشته منتخب نداشیم و امسال در این بخش ضعیف عمل شده است.
به گفته ناصر در بخش مصاحبه سال گذشته منتخب داشتیم و امسال در نشریات چاپی منتخب داریم و در خبرگزاری رتبه سوم مشترک داریم.
وی با بیان اینکه طراحی و صفحه آرایی مختص نشریات چاپی است، افزود: سال گذشته و امسال منتخب داریم.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان خاطرنشان کرد: در بخش طنز مکتوب و کاریکاتور سال گذشته و امسال به مرحله داوری نرسیدیم و امسال از 36 منتخب 20 نفر آقا و 16 نفر خانم هستند.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر