logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۲۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور خبرنگاران و مسئولان؛

۳۶ برگزیده جشنواره مطبوعات زنجان معرفی شدند/کسب رتبه اول گزارش توسط خبرنگار موج رسا

۳۶-برگزیده-جشنواره-مطبوعات-زنجان-معرفی-شدند-کسب-رتبه-اول-گزارش-توسط-خبرنگار-موج-رسا

با حضور خبرنگاران و مسئولان؛۳۶برگزیده جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان معرفی شدند.

به گزارش موج رسا; فاطمه کرباسی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار و اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان اظهارداشت: کسب اخبار و اطلاعات لازمه زندگی و نبود آن تهدید کننده حیات بشری است.

وی ادامه داد: رسانه نقش مهمی در تحولات اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته است و این نقش را همواره ادامه داده است.
این مسئول برضرورت شناخت دقیق ماهیت تکنولوژی های نوین تاکید کرد و گفت: فعالیت خبرنگاری نیز از تحول مصون نمانده و نیاز نگاه علمی در این زمینه هستیم.
یوسف ناصر در ادامه این جلسه اظهارداشت: 324 اثر از 82 خبرنگار به پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و مطبوعات استان زنجان ارسال شده است که 36 نفر منتخب شدند.
وی افزود: پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف ارتقای کیفی خبر گسترش فرهنگ مطالعه شناسایی نقاط ضعف و قوت رسانه ها برگزار شد.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره و اینکه مهلت جشنواره تا 25 مرداد تمدید شد، افزود: 324 اثر توسط 82 نویسنده به جشنواره ارسال شد.
وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره گفت: جدول مقایسه ای از جشنواره امسال با جشنواره سال قبل تهیه شده است که داوری در بخش گزارش در نشریات چاپی و خبرگزاری ها جداگانه بود و در این بخش نشریات وضعیت خوبی دارند.
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل در بخش یادداشت از نشریات و خبرگزاری ها سه منتخب داشتیم و امسال تنها رتبه دوم و سوم داریم، گفت: در بخش تیتر سال گذشته رتبه دوم نداشیم و در نشریات و خبرگزاری ها رتبه اول داشتیم ولی امسال در هر دو بخش رتبه اول تا سوم داریم.
وی با بیان اینکه در بخش تیتر رشد خوبی داشتیم، گفت: داوری در بخش خبر تفکیکی بود که سال گذشته منتخب نداشیم و امسال در این بخش ضعیف عمل شده است.
به گفته ناصر در بخش مصاحبه سال گذشته منتخب داشتیم و امسال در نشریات چاپی منتخب داریم و در خبرگزاری رتبه سوم مشترک داریم.
وی با بیان اینکه طراحی و صفحه آرایی مختص نشریات چاپی است، افزود: سال گذشته و امسال منتخب داریم.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان خاطرنشان کرد: در بخش طنز مکتوب و کاریکاتور سال گذشته و امسال به مرحله داوری نرسیدیم و امسال از 36 منتخب 20 نفر آقا و 16 نفر خانم هستند.
در این مراسم ملکناز نجفی در بخش گزارش رتبه اول را کسب کرد .وی همچنین در بخش خبر نیز شایسته تقدیر شد
حسین عباسی، علی الماسی و فاطمه تابخش در بخش مصاحبه مشترکا سوم شدند.
در بخش جانبی این جشنواره نیز در بخش ایثار و شهادت تجلیل شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر