logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه استان زنجان در بازدید از موج رسا:

حفظ انسجام درونی و دفاع از عملکرد نظام از وظایف رسانه‌ها است/ در عرصه رسانه نیاز به کار جهادی هستیم

حفظ-انسجام-درونی-و-دفاع-از-عملکرد-نظام-از-وظایف-رسانه‌ها-است-در-عرصه-رسانه-نیاز-به-کار-جهادی-هستیم

"سرهنگ ابوالفضل طهماسبی" جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان صبح امروز از پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا بازدید کرد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی" جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان صبح امروز از پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا بازدید کرد.  در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تقدیر از همکاری رسانه های استان با سپاه انصار المهدی (عج) در زمینه اطلاع رسانی، اظهار داشت: پوشش رسانه ای فعالیت های سپاه از سوی پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا مطلوب است.

 جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اثر گذاری بالای رسانه در جوامع،افزود: دشمن الان با استفاده از رسانه خیلی از اخبار را یا معکوس منعکس می کند و یا مسائل خوب را بد نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه عرصه رسانه هم نیازبه کار جهادی دارد، خاطر نشان کرد: ما در عرصه رسانه پیشرفت خوبی را داشته ایم ولی رضایت بخش نیست و در تمامی عرصه ها و رسانه نیز نیازمند به کار جهادی هستیم.

 طهماسبی با بیان اینکه زمانی که حرف از کار جهادی می شود ذهنیت عمومی به سمت کارهای جهادی در مناطق محروم معطوف می شود، ابراز کرد: کار جهادی در مناطق محروم نیاز است وحتما باید پیگیری شود، ولی نقش رسانه در این محرومیت زدایی بسیار بالا است و امکان نمایش محرومیت های موجود از طریق رسانه سهل تراست. 

وی با اشاره به وظایف امروز خبرنگاران افزود: امید آفرینی یکی از وظایف اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است و اگر مشکلاتی نیز هست ما منکر آن نیستیم و مطالبه گری باید منصفانه باشد. 

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ‏با اشاره به نیاز تقویت توان دانشی و رسانه ای خبرنگاران ،خاطر نشان کرد: با توجه اینکه مردم امروزه وقت خواندن خبرهای طولانی را ندارند نیاز به افزایش تقویت قدرت رسانه ای خبرنگاران نیاز است و ما نیز باید حمایت ها و آموزش های لازم را در اختیار خبرنگاران بگذاریم. 

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای برهم زدن انسجام داخلی، ابراز کرد: یکی دیگر از وظایف رسانه ها حفظ انسجام درونی نظام و دفاع از عملکرد نظام است تا همدلی و انسجام در بین مسئولین ومردم حفظ شود.//ن  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر