logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

توزیع 3440 سبد غذایی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت در زنجان/ اجرای طرح نیابت با ماموریت های نوعدوستانه

توزیع-3440-سبد-غذایی-در-قالب-طرح-ملی-فرشتگان-رحمت-در-زنجان-اجرای-طرح-نیابت-با-ماموریت-های-نوعدوستانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:3 هزار و 440 سبد غذایی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت در استان زنجان توزیع شد.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح ملی فرشتگان رحمت از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان در نوروز 96 اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت 21 خانه داوطلب با 592 نفر اجرایی شد، تصریح کرد: 3 هزار و 440 سبد مواد غذایی در بین جامعه هدف توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بهره وران نیازمند این طرح را 8 هزار و 715 نفر اعلام کرد و گفت:ارزش ریالی سبدهای توزیع شده 3 میلیارد و 458 میلیون و 400 هزار ریال است.

میرزایی با بیان اینکه برنج،روغن،قند،چای، حبوبات،ماکارونی،مربا،شکر،گوشت، سویا و پودر لباسشویی محتویات این سبدها محسوب می شود، تصریح کرد: این مواد غذایی در بین یک هزار و 364 زن سرپرست خانوار،294 فرد معلول،962 سالمند،105 خانواده زندانی و 715 خانواده دیگر توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح نیابت از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح با هدف انجام ماموریت های نوعدوستانه جمعیت هلال احمر اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه کمک به خانواده های بی فرزند و سالمند از اهداف این طرح است، ادامه داد: خدمات رسانی به مردم از سوی جمعیت هلال احمر به عنوان اصل اساسی این طرح محسوب می شود.

میرزایی تعداد مشارکت کنندگان این طرح را 113 داوطلب عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح از  722 خانواده سالخورده و بی فرزند عیادت شد.

وی با بیان اینکه 356 نفر در قالب این طرح تست قند خون و فشار خون شدند، افزود: خدمات لازم به جامعه هدف ارائه شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر