logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۱۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

6000 نشست برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در نظر گرفته شد

6000-نشست-برای-تبیین-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-در-نظر-گرفته-شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: 6000 نشست برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در نظر گرفته شد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام بیگدلی امروز در جلسه ستاد بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به این بیانیه اظهار کرد: آنچه امروز مهم است تبیین خود بیانیه و متن بیانیه برای آحاد جامعه به فراخور آنها است، تبیین این بیانیه برای اقشار مختلف مردم متفاوت خواهد بود همانطور که تبیین این بیانیه برای دانشجویان و متخصصین و دانش آموزان متفاوت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در اقشار مختلف بسیج و سپاه بیان کرد: در تمامی واحد های آموزشی و واحد های مقاومت بیانیه گام دوم انقلاب در حال تبیین برای مخاطبین خود است و در مجموعه سپاه و بسیج 6000 نشست جهت تبیین گام دوم انقلاب در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در اصل تاکید رهبری بر مطالعه و اجرای بیانیه گام دوم توسط تمامی دستگاه ها است اما برای آحاد مردم این بیانیه ملموس نیست و باید در طول زمان بیانیه برای آحاد مردم تبیین گردد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: بدون شک بیانیه گام دوم انقلاب حرکتی در توسعه سیاسی اجتماعی و اقتصادی کشور است و باید به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک فرصت نگاه کرد تا در کشور به یک نوسازی منجر گردد.

وی با اشاره به نیاز بازبینی عملکرد چهل ساله دستگاه ها عنوان کرد: باید گام اول انقلاب مورد بررسی قرار گیرد و بخشی که قابل قبول است تقویت گردد و بخش غیر قابل قبول مورد آسیب شناسی و ترمیم ساختار قرار گیرد. یکی از مشکلات کشور برنامه ریزی از بالا به پایین دستگاه ها بوده است در حالی که این روند باید تغییر یابد و یک روند تعادلی بالا به پایی و برعکس شکل گیرد.

سلطانی برای اجرای بهتر و منسجم برنامه ها توصیه کرد: یک سازمان باید متولی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باشد اگر متولی برای اجرای این مهم وجود نداشته باشد پراکندگی در برنامه ها صورت خواهد گرفت و نمی توان به اهداف تعریف شده دست پیدا کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه لازمه ورود به دهه پنجم انقلاب پیاده سازی برخی تغییرات ریشه ای و اساسی است ابراز کرد: در گام دوم انقلاب باید در حوزه های تفکر و اجرا تغییراتی بدون ازدست دادن وقت صورت گیرد و انجام این تغییرات در این شرایط و در این برهه از زمان ساده نیست و هزینه بالایی نیز دارد.

سلطانی تغییر در حوزه تفکر و اندیشه، نحوه اداره کشور، اصلاح رابطه مردم و مسئولین، داشتن نگاه راهبردی و سیستمی برای برنامه های اجرایی را از تغییرات لازم در گام دوم انقلاب دانست.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر