logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

جلسات اصولگرایان زنجان برای ارائه لیست ادامه دارد/تا زمان تایید صلاحیت‌ها به جمع‌بندی می‌رسیم

جلسات-اصولگرایان-زنجان-برای-ارائه-لیست-ادامه-دارد-تا-زمان-تایید-صلاحیت‌ها-به-جمع‌بندی-می‌رسیم

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به انتخاباتش شوراها گفت: در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و فعلا به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات اصولگرایان زنجان برای انتخابات شوراها اظهار کرد: جلسات ما در خصوص رسیدن به جمع‌بندی برای ارائه لیست ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هفته بعد جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری در مورد لیست مورد حمایت اصولگرایان برگزار خواهیم کرد، عنوان کرد: در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و فعلا به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان افزود: فعلا به لیستی که بتوانیم آن را برای مردم اعلام کنیم نرسیده‌ایم و شاید بهتر است اینطور بگوییم که ممکن است تا زمان تایید صلاحیت‌ها به لیست مورد نظر برسیم.

وی گفت: تلاش ما این است که بعد از تایید صلاحیت‌ها لیست مورد حمایت اصولگرایان را اعلام کنیم و در این خصوص جلساتی را با تعدادی از داوطلبان انتخابات شوراها برگزار کرده‌ایم.

به گزارش موج رسا، نتیجه قطعی تایید صلاحیت‌ها با طی روند قانونی قرار است ۱۷ اردیبهشت‌ماه اعلام شود و تبلیغات شوراها نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

///س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر