logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۱۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مربی وزنه برداری استان زنجان:

دورخیز وزنه‌برداران زنجان برای افتخار آفرینی در المپیک/ راه اندازی خانه وزنه برداری نیاز ورزشکاران زنجانی است

دورخیز-وزنه‌برداران-زنجان-برای-افتخار-آفرینی-در-المپیک-راه-اندازی-خانه-وزنه-برداری-نیاز-ورزشکاران-زنجانی-است

مربی وزنه برداری زنجان از دورخیز وزنه‌برداران زنجان برای افتخار آفرینی در المپیک‏ خبر داد.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از سال 90 استعدادیابی وزنه برداری را در استان زنجان آغاز کردیم، اظهار کرد: ورزشکارانی را از هشت سالگی در اختیار گرفته و توانستیم این استعدادها را به تیمهای ملی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه سختی‌های زیادی را برای رسیدن به این مرحله پشت سرگذاشتیم، ابراز کرد: ما رقباییی را از خوزستان، اصفهان، اردبیل و تهران داشتیم که توانستیم در این سالها موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم وزنه برداری استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 95 حسین سلطانی برای نخستین بار نایب قهرمان نوجوانان جهان شدند، عنوان کرد: امیر عزیزی دیگر وزنه بردار زنجانی نیز در سال 97 به تیم ملی دعوت شد از هشت مدال کسب شده تیم ایران چهار سال مدال توسط وزنه برداران زنجانی کسب شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار 30 درصد تیم ملی از ورزشکاران زنجانی تشکیل شد، افزود: ما اهداف مهم و باارزشی همچون حضور در المپیک‌های 2024 و 2028 را داریم تا بتوانیم برای زنجان افتخارآفرینی کنیم.

نصرتی با بیان اینکه راه اندازی خانه وزنه برداری نیاز اولیه ورزشکاران این رشته است، ادامه داد: یک شهر با این همه استعداد تنها یک سالن وزنه برداری و آن هم در حد یک اتاق دارد.

وی بیان کرد: ما نیازمند حمایت مسئولان در تامین ابزارآلات وزنه برداری هستیم، اکنون وجود پنج دستگاه هالتر وزنه برداری نیاز این رشته بوده و درخواست مساعدت را در این راستا داریم.

مربی تیم ملی وزنه برداری با تاکید بر اینکه در صورت حمایت از این ورزش می‌توانیم افتخارات بزرگی را برای استان رقم بزنیم، اظهار کرد: ما استعدادهای خوبی در استان زنجان داریم که نیاز به حمایت دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر