logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۱۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

جشنواره ملی روستا در زنجان برگزار می شود

جشنواره-ملی-روستا-در-زنجان-برگزار-می-شود

جشنواره استاني و ملي روستا همراه با نمايشگاه بزرگداشت هفته دولت در زنجان 13 مرداد تا 4 شهريور ماه در زنجان برگزار مي شود.

به گزارش موج رسا; حميد عبدي در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اين جشنواره با مشاركت 22 استان و با هدف معرفي روستاهاي هدف گردشگري برگزار می شود.

وی افزود: معرفي دهيارهاي نمونه، حذف واسطه ها در فروش محصولات روستايي و معرفي و ترويج فرهنگ استفاده از خانه هاي بومگردي در راستاي سفرهاي ارزان قيمت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می شود.
دبیر اجرایی جشنواره ملی روستا بیان داشت: این جشنواده در محل مجموعه گردشگري گاوازنگ شهر زنجان با برپایی 210 غرفه كه 100 غرفه به بازارچه ويژه اين جشنواره تعلق مي گيرد،برگزار می شود.
به گفته عبدي در اين بازارچه محصولات روستايي، لباس هاي محلي و صنايع دستي توليدي روستا عرضه مي شود.
دبير اجرايي جشنواره استاني و ملي روستا در خصوص ساير غرفه هاي اين جشنواره عنوان كرد: ساير غرفه هاي اين جشنواره به استانداري، فرمانداري ها و دهياري ها تعلق مي گيرد.
وی از برپايي نمايشگاه هفته دولت از 29 مرداد و تا چهار شهريور در همين مكان خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه كليه دستگاه ها موظف به حضور و ارائه دستاوردهاي خود هستند.
دبیر جشنواره تصریح کرد: در اين نمايشگاه ميز خدمت ادارات در مجموعه گردشگري گاوازنگ مستقر بوده و پاسخگوي سئوالات هموطنانمان خواهند بود.
عبدی از حضور 22 گروه هنري براي اجراي برنامه هاي آئيني، موسيقي آشيقي ، ورزش هاي بومي و محلي خبر داد و بيان كرد: شب هاي فرهنگي جشنواره به فرماندارها به منظور معرفي آداب و رسوم شهرستان خود تعلق دارد.
همچنين به گفته دبير اجرايي جشنواره استاني و ملي روستا 22 همايش در ذيل اين جشنواره با موضوعات مختلف برپا خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر