logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۱۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان:

آغاز به کار کارگاه دوخت لباس همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان

آغاز-به-کار-کارگاه-دوخت-لباس-همایش-شیرخوارگان-حسینی-در-زنجان

مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان از آغاز به کار کارگاه دوخت لباس همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان خبر داد.

داود خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشار به آغاز به کار کارگاه دوخت لباس همایش شیرخوارگان حسینی زنجان اظهار کرد: امسال پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی را در زنجان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با کل کشور و جهان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، ابراز کرد: کارگاه دوخت لباس برای این همایش همزمان با ایام زیارت مخصوصه امام رضا(ع) آغاز به کار می‌کند.

مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در حال انجام است، گفت: 200 کیلو پارچه برای دوخت لباسهای این همایش خریداری شده است.

خدایی بیان کرد: امسال 10 هزار لباس برای این همایش دوخته خواهد شد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌ها برای برگزاری این همایش جهانی خاطرنشان کرد: هر سال به دنبال برگزاری هرچه باشکوه این مراسم هستیم.

مسئول مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان ‏ تصریح کرد: هزینه خرید پارچه برای برگزاری پازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی توسط خیرین تامین شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر