logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۱۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با برگزاری مراسم معارفه؛

حجت الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان شد/مقاومت تنها گزینه در برابر استکبار است

حجت-الاسلام-سعید-احمدی-مدیرکل-تبلیغات-اسلامی-استان-زنجان-شد-مقاومت-تنها-گزینه-در-برابر-استکبار-است

با برگزاری مراسم معارفه و با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب شد.

به گزارش موج رسا; با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید احمدی با حضور مسئولان استان زنجان به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

سعید احمدی از نیروهای فعال حوزه فرهنگی استان زنجان و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان است.

آئین تکریم و معارفه حجت الاسلام مسعود صفی یاری و معارفه سعید احمدی ساعت امروز با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

"آیت الله شیخ علی خاتمی"نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در این مراسم اظهارداشت:در حال حاضر در شرایط دشواری قرار داریم اگرچه این شرایط به دشواری چهل سال گذشته نیست چرا که موانع برطرف و بسترها آماده شده است.
وی ادامه داد: امروز شعار انقلاب در دنیا طنین انداز است و استقامت بر روی اصول و مبانی برای مسلمانان واجب و برای غیر مسلمانان باعث افتخار است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در چله دوم مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب حوزه و دانشگاه بوده و اساتید،فرهیختگان و کارشناسان در خاکریز قرار دارند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه سنگینی بار بر دوش ۳۶ میلیون جوان است که ۱۴ میلیون آن دانشمند و فرهیخته هستند، افزود:بیانیه گام دوم از زبان شخصیتی ارائه شده است که تجربیات بسیاری در مبارزات داشته و بینش سیاسی و دیدگاه علمی و فقهی محمکی داشته و تربیت شده مکتب مبارزاتی و فقهی امام خمینی (ره ) محسوب می شوند.
وی گفت: وظیفه ما این است نقشه راه را ریل گذازی کرده و هر کس در عرصه فکر و اندیشه در این مسیر گام بردارد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: بیش از ۱۰۰ بار واژه انقلاب اسلامی، انقلاب و جمهوری اسلامی در این بیانیه به کار رفته است.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: دستاوردها و تهدیدها و فرصت ها در این بیانیه مورد ازیابی قرار گرفته و تغییر مدیریتی از تاکیدات این بیانیه است.
وی افزود: تمدن سازی از تاکیدات بیانیه گام دوم است که مقام معظم رهبری امیدوارند با دقت،مطالعه و تجربه این موضوع محقق شود.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: امید و امیدواری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد تاکید است.
وی با اشاره به دشمنی های ۴۰ ساله استکبار جهانی با نظام اسلامی، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد و ابهت غرب را شکسته است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: مقاومت تنها گزینه در برابر دشمن است که باید همه با هم بوده و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم که پشت سر رهبری بودن امید به بیگانگان را از بین می برد.
آیت الله خاتمی افزود: اگر با هم باشیم وعده الهی محقق می شود.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی در این جلسه اظهارداشت: میدان های کاری بسیاری در تبلیغات اسلامی وجود دارد که ضروری است ادامه یابد.
وی افزود: حجت الاسلام احمدی کارآزموده حوزه های فرهنگی،اجتماعی و دینی است.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر