logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای عالی استانها:

رفع ایرادات قانون شوراها را پیگیری می‌کنیم/ رشد درآمد شهرداری زنجان الگوی سایر شهرها باشد

رفع-ایرادات-قانون-شوراها-را-پیگیری-می‌کنیم-رشد-درآمد-شهرداری-زنجان-الگوی-سایر-شهرها-باشد

رئیس شورای عالی استانها با اشاره به قانون شوراها مصوب 1375 گفت: رفع ایرادات قانون شوراها را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; مرتضی الویری امروز در دومین اجلاس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه رشد درآمد زنجان می‌تواند به عنوان الگو برای سایر شهرها باشد، اظهار کرد: در استان زنجان مسئولین مستقل از خطوط سیاسی همه با هم کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مقام اجرا همه باید دست در دست هم دهیم، ابراز کرد: آن چیزی که ما تعقیب می‌کنیم انعکاس مشکلات استانها به رده‌های بالاتر است.

رئیس شورای عالی استانها با اشاره به اینکه کارکرد دیگر این نشست‌ها تبادل نظر استانها با یکدیگر است، خاطرنشان کرد: الزاما نبایستی جلسات به صورت حضوری باشد چرا که ویدوکنفرانس کار را راحت کرده است.

وی به کاهش تعداد کارکنان دبیرخانه شورای عالی استانها اشاره کرد و عنوان کرد: اکنون تعداد حقوق‌بگیران به 72 نفر رسیده است.

الویری بیان کرد: در چارت تشکیلاتی ما ۴۳ نفر نیرو از گذشته وجود دارند که ۸۰ درصد دارای سواد غیرمرتبط هستند.

وی در مورد ساختمان شورای استانها نیز گفت: بحث ساختمان و مسائل مربوط را در بودجه ۹۸ به کمیسیون تلفیق بردیم تا در مراکز استانها ساختمانی به عنوان خانه ملت در اختیار قرار گیرد تا نمایندگان ادوار و فعلی، اعضای شورای استان و اعضای مجلس خبرگان در آن حضور داشته باشند که تصویب این موضوع یک رای کم آورد اما امسال نیز پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رئیس شورای عالی استانها با بیان اینکه لایحه درآمد پایدار را پیگیری کردیم، خاطرنشان کرد: طرح مدیریت یکپارچه شهری از جمله مواردی است که از طرف شورای استان پیگیری شده است.

وی تصریح کرد: الکنون قانون شوراها مصوب ۷۵ دارای ایردات فروان بوده که بیشتر مشکلات به خود قانون است که ما برای اصلاح آن پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر