logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

افزایش ۷۲ درصدی پرونده‌های وارده تعزیرات حکومتی زنجان در طرح نظارتی نوروز

افزایش-۷۲-درصدی-پرونده‌های-وارده-تعزیرات-حکومتی-زنجان-در-طرح-نظارتی-نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش ۷۲ درصدی پرونده‌های وارده تعزیرات حکومتی زنجان در طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: دلیل این افزایش انجام بازرسی‌های منسجم و روزانه بوده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح ویژه نوروزی تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۵ تا ۹ فروردین ماه امسال ۷۳ اکیپ از تعزیرات حکومتی استان زنجان بازرسی‌های ویژه‌ خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۳۳۳ مورد بازرسی از واحدها در این مدت انجام شده است، عنوان کرد: تعداد واحدهای دارای تخلف در این مدت ۳۰۷ مورد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تعداد پرونده‌های تشکیل شده در طرح ویژه نوروزی را ۳۱۵ مورد عنوان کرد و افزود: میزان جریمه پرونده‌های مختومه تا به امروز ۲۳۱ میلیون ریال است.

وی با اشاره به افزایش ۷۲ درصدی پرونده‌های وارده در طرح نظارتی ویژه نوروز نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد پرونده‌های وارده ۱۸۳ پرونده بود که امسال به ۳۱۵ مورد رسیده است.

ممیزی بیان کرد: دلیل افزایش تعداد پرونده‌های ورودی نسبت به سال گذشته گشت‌های منظمی است که امسال تعزیرات حکومتی استان زنجان انجام داده به طوری که هر روز بازرسی‌های ما در جریان است و بعد از این نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به بازدید از سردخانه‌ها و مراکز عرضه میوه شب عید اضافه کرد: امسال بازرسی‌های ما از واحدها، اماکن و مراکز عرضه افزایش یافته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر