logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۱۷۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

باید به لوازم قانون شوراها تن دهیم/ در شرایط اوج دشمنی‌ها، در راستای آرام سازی جامعه تلاش کنیم

باید-به-لوازم-قانون-شوراها-تن-دهیم-در-شرایط-اوج-دشمنی‌ها،-در-راستای-آرام-سازی-جامعه-تلاش-کنیم

استاندار زنجان‏ با تاکید بر لزوم حمایت از شوراها گفت: باید به لوازم قانون شوراها تن دهیم.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در نشست رؤسازی شوراهای اسلامی استانهای سراسر کشور با بیان اینمکه این جلسه فرصتی برای هم اندیشی بوده که به نظرم تجربه های موفق باید در این جلسه بررسی شود، اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی  بوده و از نظر خیریه در کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان مهرانه۶۵۰ نفر کار می‌کنند که تنها ۵۰ نفر حقوق می‌گیرند، ابراز کرد: زنجانی‌ها ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان به حساب بیمارستان پول واریز می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیماران در بیمارستان مهرانه به صورت رایگان معالجه می‌شوند، خاطرنشان کرد: در استان زنجان پرداختی به اقشار آسیب پذیر سه و نیم برابر کشور است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در تعهد به کار رتبه دوم کشور را دارا است، ادامه داد: این استان را بدون دلیل پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریاددل معرفی نکرده‌اند.

حقیقی با اشاره به اینکه استان زنجان در امنیت سرمایه گذاری رتبه سوم کشور را دارا است، گفت: حجم سرمایه گذاری در پروژه‌هایی که بالای ۸۵ درصد دارند،2500 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به همراهی شورا و شهرداری زنجان در توسعه بیمارستان والیعصر(عج) زنجان عنوان کرد: ما در زنجان پروژه‌های را آغاز می‌کنیم که 30 سال ذهن مردم را درگیر خود کرده بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر شهر را ۵ بار سفر کردم، ابراز کرد: ۱۱۰ روستا را از نزدیک بازدید داشتم، به واسطه همه شوراها با وجود بارندگی ۲.۵ برابری ما تلفاتی از لحاظ بارندگی نداشتیم.

وی با اشاره به کمک نقدی و غیرنقدی۲۰ میلیارد تومانی مردم زنجان به سیل زدگان تصریح کرد: سپاه سرفراز ما در لرستان، گلستان و خوزستان خدمت رسانی خوبی داشته است.

حقیقی با بیان اینکه شورا یک نهاد مدنی بوده و باید به لوازم قانون شوراها تن دهیم، تصریح کرد: باید به نهاد مدنی شوراها احترام گذاشت و بنده آنچه را که قانون اجازه دهد، اجرا خواهم کرد.

وی با اشاره به دشمنی 40 ساله آمریکا و نوکرانش با ملت ایران خاطرنشان کرد: باید بدانیم که دشمن چه دسیسه‌ای دارد چرا که اکنون عمق کینه و دشمنی در اوج خود قرار دارد.

حقیقی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم در آرام سازی جامعه تلاش کنیم، ابراز کرد: باید از مسئولان انتقاد کنیم اما باید در آرامش جامعه قدم برداریم و همچنین امروز باید افتخارات جمهوری اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر