logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۱۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان:

وضعیت بد نشریات موجب کاهش آثار جشنواره مطبوعات شده است/ ضرورت حضور نماینده بخش های رسانه ای در شورای اطلاع رسانی

وضعیت-بد-نشریات-موجب-کاهش-آثار-جشنواره-مطبوعات-شده-است-ضرورت-حضور-نماینده-بخش-های-رسانه-ای-در-شورای-اطلاع-رسانی-

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به کاهش ارسال آثار به جشنواره مطبوعات زنجان، گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش آثار شده است.

یوسف ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ،اظهار داشت:اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان همزمان با روز خبرنگار با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به ارسال 200 اثر در نخستین دوره این جشنواره از سوی اصحاب رسانه، بیان داشت: در سال دوم این جشنواره 403 اثر،سال سوم 365 اثر و در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شد.

این مسئول از ارسال 324 اثر به این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته مطبوعات استان زنجان وضعیت مطلوبی نداشتند، بیان داشت: سالانه باید 50 بار یک هفته نامه منتشر شود که به دلیل نبود کاغذ و مشکلات دیگر تنها 50 درصد این موضوع محقق شد.

ناصر با اشاره به آغاز فعالیت شورای اطلاع رسانی استان زنجان، گفت: بخش اصلی این شورا باید رسانه ها باشند.

وی برضرورت رسیدگی به مشکلات رسانه های استان در شورای اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: باید اعضای این شورا نیز تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید

این مسئول با بیان اینکه این شورا می تواند از نمایندگان تشکل های رسانه ای استان برای این جلسه دعوت کند، افزود: نمایندگان بخش های مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی نیز می توانند جزو اعضای این شورا باشند.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان برگزاری شورای اطلاع رسانی را موجب بررسی مشکلات عرصه خبر استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با ادامه جلسات این شورا، خروجی مطلوبی به نفع خبرنگاران را شاهد باشیم.

ناصر درپاسخ به سئوالی در خصوص نبود نماینده پایگاه های اطلاع رسانی در این جلسه، گفت: رایزنی های لازم در این زمینه انجام می شود تا نماینده همه رسانه ها در این جلسات حضور داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر