logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان خبر داد

تردد 5 میلیون خودرو در جاده های استان زنجان/ فعالیت 37 دستگاه نظارت تصویری در راه های زنجان

تردد-5-میلیون-خودرو-در-جاده-های-استان-زنجان-فعالیت-37-دستگاه-نظارت-تصویری-در-راه-های-زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا شامگاه دیروز تردد بیش از  5 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان ثبت شده است. 

محمد امینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا شامگاه سه شنبه پنج میلیون و 166 هزار و 751 خودرو در جاده های استان زنجان تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 87 درصد ترددها توسط خودروهای سبک انجام شده است، تصریح کرد: 13 درصد ترددها نیز  توسط  خودروهای سنگین ثبت شده است.
این مسئول از تردد  393 هزار و 125 خودروی سبک و سنگین در جاده های استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: دور دوم بازگشت مسافران نوروزی از روز شنبه رقم می خورد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان پرترددترین روزهای جاده های استان زنجان 29 اسفند سال گذشته و هفتم فروردین سال جاری اعلام کرد و گفت:میزان تردد در این دو روز به ترتیب 430 هزارو 740 و 433 هزار خودرو بوده است.

امینی با بیان اینکه37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است، افزود: دستگاه های نظارت تصویری به منظور کاهش حوادث جاده ای نصب شده است.

وی با اشاره به تجهیز مسیرهای ارتباطی استان زنجان به 20 دوربین ثبت تخلف،گفت: این دوربین ها در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

گفتنی است، استان زنجان دارای پنج هزار و 6000 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی و  چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر