logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۱۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

یک درصد هم از عملکرد حوزه اجتماعی استان راضی نیستم/ رتبه دوم زنجان در علاقه مندی به کالاهای ایرانی

یک-درصد-هم-از-عملکرد-حوزه-اجتماعی-استان-راضی-نیستم-رتبه-دوم-زنجان-در-علاقه-مندی-به-کالاهای-ایرانی

استاندار زنجان گفت:با توجه به گستردگی حوزه اجتماعی و نداشتن برنامه در این حوزه، یک درصد هم از عملکرد حوزه اجتماعی استان راضی نیستم.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی عصر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی،سلامت زنان و خانواده اظهار داشت: اگر مسائل اجتماعی با هدف نباشد به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

وی با بیان اینکه اگر از من در خصوص عملکرد حوزه اجتماعی در استان سئوال شود که راضی هستم، می گویم حتی یک درصد هم راضی نیستم چرا که این حوزه گسترده بوده و نیازمند توجه به ریز برنامه ها است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدم توجه به آثار آسیب های اجتماعی و در نظر نگرفتن استراتژی آن، موجب می شود تا کار مطلوبی انجام شود، بیان داشت: کارهای گفته شده در حوزه اجتماعی اجرایی نشده است.

استاندار زنجان گفت: شان این حوزه این نیست که فقط به گزارش دادن ها اکتفا کرد بلکه باید با برنامه مشکلات اجتماعی استان حل شود.

حقیقی برضرورت حضور همه مدیران در جلسات اجتماعی استان تاکید کرد و گفت:  به دلیل اهمیت مسائل اجتماعی شخصا در این جلسه حضور می یابم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های اجتماعی و بهداشتی باید از دیدگاه نخبگان و صاحبنظران استفاده شود که ضروری است از حوزه های بانوان،بهداشت و اجتماعی صاحبنظر در این کارگروه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید

این مقام مسئول با بیان اینکه هر جا مدیران ورود جدی به کارگروه ها داشته اند،نتایج مطلوبی کسب شده است، افزود:  برخی اتفاقات حوزه اجتماعی زنجان حتی در کشور نیز وجود ندارد که طرح اکرام ایتام از جمله این طرح ها محسوب می شود که بیش از دو برابر کشور متوسط پرداخت داریم.

استاندار زنجان الگو بودن زنجان در برنامه های مذهبی را یکی دیگر از شاخص های استان زنجان عنوان کرد و گفت: از نظر علاقه مندی به کالاهای ایرانی،زنجان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه برنامه های اجتماعی موازی کاری بسیاری وجود دارد، افزود: کارهای اجتماعی خوب می تواند خروجی مطلوبی داشته باشد که ضروری است در این زمینه برنامه مناسبی داشت.

وی بیان داشت: باید کارهای زمین مانده در حوزه اجتماعی مورد توجه بوده و از ظرفیت های خیرین نیز در بخش های مختلف به منظور بازدهی بیشتر استفاده شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: حوزه اجتماعی سیاست بر نمی دارد و باید از همه طیف ها در این زمینه استفاده شود چرا که برای حل مشکلات باید به این حوزه توجه ویژه شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ ]
حوزه فرهنگی اجتماعی زنجان بیش از حد امنیتی است آنهم نه بخاطر مسئله ومشکل خاص تعداد کارمند بدون نیاز صرفا باسلیقه خود این بستر را بوجود آوردند
فرم ارسال نظر