logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۱۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

کسب 58 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های برون مرزی

کسب-58-مدال-توسط-ورزشکاران-زنجانی-در-رقابت‌های-برون-مرزی

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از کسب 58 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های برون مرزی خبر داد.

محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 50 هیات ورزشی در استان زنجان فعالیت دارند، اظهار کرد: 53 هزار و 162 نفر آمار فعلی بیمه شدگان ورزشی استان زنجان است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 32 هزار و 293 نفر در بخش آقایان و 20 هزار و 868 نفر در بخش بانوان بیمه شده ورزشی وجود دارد، ابراز کرد: آمار دعوت شدگان ورزش استان زنجان به اردوی تیم ملی وضعیت مطلوبی دارد و حاکی از آن بوده که 170 ورزشکار در بخش آقایان و 90 ورزشکار نیز در بخش بانوان به این اردوها دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 140 ورزشکار بانو و آقای زنجانی در مجموع راهی مسابقات برون مرزی در رشته‌های مختلف شدند، گفت: با درخشش ورزشکاران زنجانی 45 مدال در بخش آقایان و 13 مدال نیز در بخش بانوان در رقابت‌های برون مرزی توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده است.

وی با تاکید بر وجود زیرساخت‌های مطلوب ورزش در استان زنجان، ادامه داد: قبولی میزبانی مسابقات مختلف و همچنین دو مسابقات اخیر کیک بوکسینگ و بسکتبال در بعد بین المللی نیز حاکی از همین مهم است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: امسال نیز میزبانی رشته‌های سنگنوردی، ووشو، ژیمناستیک، بدمینتون، واترپلو و کاراته استعدادهای برتر کشور به زنجان واگذار شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر