logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۱۷۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

واحدهای صنایع دستی مستقر در شهرکهای صنعتی به صورت ویژه حمایت می‌شوند

واحدهای-صنایع-دستی-مستقر-در-شهرکهای-صنعتی-به-صورت-ویژه-حمایت-می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از واگذاری زمین‌های ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان در آینده نزدیک گفت: واحدهای صنایع دستی مستقر در شهرکهای صنعتی به صورت ویژه حمایت می‌شوند.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به استقبال کم نظیر از خرید زمین در این ناحیه کارگاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد درخواست‌های ارایه شده برای زمین های این ناحیه کارگاهی بیش از تعداد قطعات پیش بینی شده است؛ بنابراین طبق قوانین و برای جلوگیری از به وجود آمدن شائبه های احتمالی این زمین ها از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه ناحیه کارگاهی ظریفان، صرفا جهت استقرار واحدهای فعال در زمینه صنایع دستی پیش بینی شده است، تصریح کرد: برای واگذاری زمین‌های این ناحیه، شرایط ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در مزایده در نظر گرفته شده است تا افراد ذیصلاح و دارای شرایط در این ناحیه صنعتی تخصصی مستقر شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اعلام اینکه این ناحیه کارگاهی با مساحت3.2 هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان-تهران واقع شده است، خاطر نشان کرد: در این ناحیه کارگاهی تعداد 103 واحد به صورت نمایشگاهی- کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

3 نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در زنجان برگزار می شود

وی افزود: تاکنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی از افزون بر 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

احمدی همچنین در خصوص ناحیه کارگاهی نیکان نیز گفت: زمین این ناحیه کارگاهی که جنب عوارضی آزادراه زنجان-تبریز است؛ از سوی اداره کل راه و شهرسازی تحویل شرکت شهرکهای صنعتی شده است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ویدر ادامه با اشاره به حمایت از واحد‌های صنایع دستی خاطر نشان کرد: حمایت از واحدهای تولید صنایع دستی استان یکی از اولویت‌های مهم شرکت شهرکهای صنعتی استان است و برای استقرار این واحدها در شهرکهای صنعتی استان، حمایت‌های ویژه‌ای‌ در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می‌توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان گفت: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهمترین کارها به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه‌ریزیهای خود اقدام به تشکیل خوشه‌های صنعتی با اولویت‌بندیهای صورت گرفته می‌کند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر