logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۱۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در شورای اداری زنجان مطرح شد؛

از گلایه شبکه بانکی تا مصرف 3 برابری انرژی در ایران

از-گلایه-شبکه-بانکی-تا-مصرف-3-برابری-انرژی-در-ایران

شبکه بانکی امروز در جلسه شورای اداری نسبت به عدم توجه به جایگاه این افراد در این جلسه اعتراض کرد.

 

به گزارش موج رسا; جلسه شورای اداری استان زنجان امروز با حضور استاندار برگزار شد که شبکه بانکی نسبت به جایگاهی که به این شبکه اختصاص داده شده بود، اعتراض کردند.

یکی از مدیران شبکه بانکی استان از استاندار خواستار خروج از جلسه شد که استاندار زنجان با عذرخواهی از وضعیت به وجود آمده،قول داد در جلسات آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

"علیزاده" مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: مصرف انرژی در ایران  نسبت به کشورهای دیگر بسیار بالا است و منطبق با هیچ یک از کشورهای جهان نیست.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالقوه ای در انرژی در کشور وجود دارد که امسال از 100 درصد این ظرفیت  استفاده می شود، افزود: وضعیت منابع انرژی در کشور بسیار بالا است و ایران را می توانیم مهد انرژی و سرزمین انرژی بنامیم اما سرانه مصرف ایران سه برابر جهان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با کشاورزان تفاهم نامه ای امضا شده است تا در قبل عدم مصرف در پیک مصرف مابقی ساعات به صورت رایگان برق مصرف کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان ادامه داد: تا کنون خاموشی برق در استان زنجان وجود نداشته است و تلاش می شود تا آخر تابستان در صورت مصرف بهینه انرژی مشکلی ایجاد نشود.

علیزاده افزود: انتظار داریم همگان در مصرف برق صرفه جویی کرده و در تابستان به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین درباره تغییر مصرف برق ادارات نیز گفت: مصرف برق خردادماه ادارات زنجان نسبت به مدت زمان ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: 50 درصد معلولیت  ها شامل اختلالات ژنتیک می شود که با برگزاری کلاس های آموزشی برای گروه های هدف برگزار می شود.

محمدی از اجرای طرح غربالگری ناشنوایی برای کودکان یک تا 10 روزه خبر داد و گفت: تشخیص زودهنگام موجب درمان مطلوب می شود.

وی بیان داشت: 42 گروه همیار و 9 پایگاه همیاران سلامت روان اجتماعی در استان تشکیل شده است و در حال حاضر 20 هزار و 700 معلول در سامانه این سازمان ثبت شده است و  از تعداد کل معلولان 312 نفر معلول ضایع نخاعی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:  3 هزار و 500 سالمند و 7 هزار پرونده زنان سرپرست خانوار در بهزیستی استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به فعالیت های معاونت امور پیشگیری بهزیستی زنجان، خاطرنشان کرد: طرح پیشگیری از ناشنوایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج، ارائه خدمات به گروه اجرایی می شود.

این مسئول از وجود ۲۳ هزار و ۴۹۹ معلول در استان وجود خبرداد و گفت: ۲۰ هزار و ۷۳۹ پرونده  در سامانه ثبت شده استکه ۵۳ درصد از این افراد مستمری ‌بگیر بهزیستی هستند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی خبرداد و گفت:از سال ۹۲ حدود ۲ هزار مسکن ساخته شده و تحویل مددجویان شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان هم در این جلسه اظهار داشت: نزدیک به ۷۸ سال است که تامین اجتماعی در کشور فعالیت دارد و محل درآمد آن نیز حق بیمه‌ هایی است که اعضای آن پرداخت می ‌کنند.
مسعود علیاری با اشاره به اینکه ۵۳۶ هزار نفر در استان زنجان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر ۹ کارگزاری در استان زنجان فعال است.
وی از افزایش 19 برابری تعداد بیمه ‌شدگان استان در طی ۴۰ سال گذشته خبرداد و گفت:۵۱ درصد از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان تعداد بیم ه‌شدگان در استان ۱۱۱ هزار و ۵۸۶ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۲۶ نفر بیمه شده خاص هستند. 
وی ادامه داد: ۲۳ هزار و ۳۴۳ بازنشسته و ۲ هزار و ۷۴۴ از کار افتاده و ۱۹ هزار و ۱۶۰ بازمانده نیز زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی استان هستند.

علیاری با بیان اینکه یکی از شاخص‌های خوب در تامین اجتماعی زیرپوشش قرار دادن زنان خانه‌ دار است، بیان داشت: در سطح استان ۵ هزار و ۱۵۸ نفر زیرپوشش این بیمه هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان همچنین به طلب تامین اجتماعی از سایر ادارات اشاره کرد و افزود: کل مطالبات ۲۵۰ میلیارد تومان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر